Top 5 Singalong

Mă gândeam cum să traduc în română "Top 5 Singalong Songs". Cred că până la urmă o să-l las "Top 5 Melodii care te fac să cânţi", deşi sună ca naiba.
Am o atracţie tare ciudată faţă de top-uri şi de comparaţii şi, deşi câteodată urăsc să le fac, le fac, de parcă m-ar obliga cineva. Muzica este esenţială în viaţa mea, fără îndoială singurul remediu care va funcţiona întotdeauna, indiferent de cât de urâtă e situaţia. De altfel, se poate dovedi singurul prieten care îmi înţelege 101% bucuria şi ţopăie o dată cu mine. Nu prea sunt genul care să cânte sub duş sau care să cânte pur şi simplu pe sec, fără un background (n-am voce). Dar sunt unele melodii pe care atunci când le aud, instantaneu mă fac să-mi pun corzile vocale în acţiune. Bineînţeles, ştiu versurile pe de rost, le-am ascultat de sute de ori, ştiu fiecare acord şi buclă. De vreo două saptămâni mă tot bate gândul să fac un top 5 al acestor melodii. Astăzi, topul a fost definitivat. Ţin să precizez că următoarele 5 melodii nu sunt all time favorites, ci melodii care-mi pun sângele-n mişcare. Aşadar, în ordine descrescătoare:


Locul 5.

uncle cracker - follow me
Asculta mai multe audio Muzica


Locul 4.

Michael Jackson - Man In The Mirror
Asculta mai multe audio Muzica


Locul 3.

The Who - Baba O'Riley
Asculta mai multe audio Muzica

Locul 2.

bob sinclair-love generation
Asculta mai multe audio Muzica


Locul 1.

Toto - hold the line
Asculta mai multe audio Muzica


Pentru cine are chef şi timp, vă invit să vă împărtăşiţi propriile melodii preferate, dacă nu un top, măcar una.
Cheers!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu