The tu du list

I WANNA...
Cum se face ca nimic nu e nicodata cum te astepti? Dar asta e alta mancare de peste...
Cum se face ca fiecare isi face o lista la inceput de an? The tuu duu list. Marea tu du list. Azi mi-a povestit o prietena de lista ei, acum cateva zile altcineva ma punea la punct cu ce si cum. Azi imi fac si eu una, o lipesc pe usa, o tintuiesc bine, si sa fiu sigura ca nu uit, imi fac si marele tu du tatuaj. Direct pe frunte. Sa-mi aduc aminte. Acum, singura problema e sa nu cumva sa uit sa ma uit in oglinda...sunt fata deci ar trebui sa fie intuitiv. Eh, nu-i chiar asa. Imi leg o ata de degetul mic. Una rosie. Dar daca uit de le ce vine ata? O sa-mi  pun memento...dar daca se descarca telefonul? Daca uit incarcatorul acasa? Daca nu mai fac nicio lista si fac ce-mi aduc aminte cand imi aduc aminte? Nu e ceva mai bine?

10 comentarii:

  1. Dau un exemplu: sa presupunem ca eu mi-s un ardelean de'al nost', neaos, trait in munte, la aer curat, departe de "ingleza". Buun! Amu' ma iau si ma chiorasc si eu p'aci prin internetu' domnghisorilor, ca doara-doara oi invata oarece. Cetesc asta ghe mai sus. Raspund: "Apai, draga domnghisorica... IWANNA, mataluta ai crede ca ma strofochez si-mi stric bunatate de ochi ca sa-mi zici tu mie "te du du list"? Ai mare noroc ca mi-s om serios si asazat, ca dghe nu, iti spuneam io undghe sa meri matale...

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta ca asta Sorin dar ia fa o vizita aici:
    http://100ro.blogspot.com/2010/01/virusul-work.html
    Ei, ce zici? Or shall I say, share an opinion! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai SOmeONE, eu ma prind mai greu de ce vrei tu sa zici. Azi "is" blonda

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu! Da' tot imi aduc aminte ca nu erai printre colegii mei de armata...

    RăspundețiȘtergere
  5. Livia :) ai grija sa te rogi macar un minut lasa lista ;:))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ok, m-am facut bruneta brusc si m-am prins.
    Scuze SOmeONE.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hehehe!multe intrebari pentru o domnisorica vorba ardeleanului de mai sus,apoi eu ce sa mai zic la varsta mea,ce leac ar trebui sa gasesc impotriva uitarii?:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Da ce e asa rau sa ai o lista....!? Era si-un film c-o lista, cu unu cu nume de lift.... Cum ii zicea domne? Lista lu'.... lu'....? Nu l-am vazut, da' sigur era ceva c-o lista...

    RăspundețiȘtergere