:: Unde esti copchilarie...

Titlu: Unde esti copchilarie...
Autor:: Io
Articol: "Nu m-am jucat niciodata in noroi. Si i-am invidiat mereu pe cei care o faceau. Eram mai degraba genul de copil care statea pe marginea baltii si se uita la ceilalti copii cum se joaca in noroi.
Si nu pentru ca mi-era teama ca imi murdaresc rochita. Si nici pentru ca i-as fi privit de sus.Cred ca nu stiam sa ma joc. Decat cu mine si cu lumea mea.
Dar nu. Eu locuiam intr-o lume unde nu era noroi. O lume magica. Mi-am luat demult valiza cu vise si am locuit in alta parte...."

Restul articolului aici:
http://pozaruamator.blogspot.com/2010/01/unde-esti-copchilarie.html

Un comentariu:

  1. Linkul a fost facut invalid,din cauza articolului duplicat,neoriginal pe 100 Ro.Citeste regulamentul aici.

    RăspundețiȘtergere