Viata la Medlife

Am incercat sa scriu de dimineata. Am avut probleme cu netul. Acum, ma pregatesc sa plec si scriu intre rimelarea genelor si glosarea buzelor. NU, nu ma sarut, asa ca pot sa imi dau cu mult gloss. Ha ha ha.
Ieri, viata, luandu-ma de brat, m-a dus la Medlife. Frumos, curat, personal tanar.
Tipic pentru mine... stateam pe o canapea acolo... privind speriata in jur - femei singure, care aflau ca sunt insarcinate. Oricat de mult mi-as dori, mi s-a parut atat de trist. Sa infrunti singura o astfel de veste, nu-i usor. Pana la urma, nu l-ai facut singura. Si el s-a simtit bine (sa zicem). Parca a fost o lectie de viata pentru mine. M-a readus putin - putin mai mult - la realitate. In timp ce-mi stergeam o lacrima rebela, o batranica s-a asezat langa mine. M-a intrebat la ce cabinet astept. "Analize... raspund. Nu am nimic". Imi povesteste despre dansa, cati ani are - 77 - (este o femeie frumoasa, cu ochi verzi, ingrijita si eleganta, cu haina de blana - despre care imi spune ca nu a mai purtat-o de 7 ani; ha ha ha). A venit cu o prietena, operata de doua ori la inima si o data la cap. Frumoasa prietenie.
Imi ureaza sanatate si noroc si pleaca.
Ies in frig. Ninge. O lacrima se rataceste in fularul ce imi acopera nasul.
"Ce viata...."
Sanatosi sa fim... iubiti, suntem cu siguranta. Uneori fara sa stim, alteori de persoane pe care noi nu le agream... "Daca nu esti iubit de cine iti doresti, asta nu inseamna ca nu te iubesti nimeni". (Octavian Paler).

3 comentarii:

  1. Draga mea....la Medlife acum un an si ceva am avut si eu parte de o veste trista,am profitat de faptul ca sunt in Bucuresti si mi-am facut niste controale pe care orice femeie care se respecta le face macar anual...daca tie ti-au cazut doar lacrimi,eu trebuie sa recunosc ca aveam senzatia ca-mi curge creierasul prin urechi...iti inteleg starea,D-zeu te va ajuta sa depasesti totul,asa cum m-a ajutat si pe mine...curaj!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc...
    Sunt sanatoasa.... Nu am nimic... Am plans de mila femeilor singure, care isi primeau vestea ca sunt insarcinate! Nu suport singuratatea.
    Nu vreau sa traiesc ce traiesc ele. Atat! Dar sunt, slava Cerului, sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere