:) :X :D




Mi s-a luat de sesiune...de examene, de stat in casa, de invatat, mi s-a luat de hartii si scris ca asa trebuie, mi s-a luat sa ii blestem pe profi si tot asa...

Am un chef nebun sa mi-o iau in cap...

In ciuda acestor chestii mi-e bine, ma simt bine, gandesc pozitiv si am o incredere nebuna in mine si stiu ca toate o sa fie bine!!!


PS. Printre concepte, teorii , carti imi vin in minte versuri si azi m am trezit cantand melodia asta, care mi place la nebunie. Pentru unii poate fi negativa, pentru altii nu....La mine...hmmmmmmmm sa zicem ca nu sunt indragostita pentru ca sunt in sesiune:))...dar imi place la nebunie melodia:)

3 comentarii:

  1. Superba melodia Monica! Merci frumos si bafta in continuare; ai spus-o chiar tu ca totul va fi bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador melodia asta de cand o stiu. Boyzone, Ronan, mi-au placut de prima oara de cand melodiile mi-au incantat auzul.

    RăspundețiȘtergere