Poze - Imagini de Paste

Poze imagini de Paste

Va prezint in acceasta postare cateva imagini de Paste,sper sa va placa.


Iepuras de Paste


Poza Iepuras de Paste

`

Iepuras cu Oua de Pasti
D
iepuras
Iepurasul tau se gandeste la tine!
Paste Fericit!

felicitare
Felicitare de Paste

felicitare paste
Poza iepuras de Paste

Poza cu Oua de Paste

97 de comentarii:

  1. Feri ,
    mie îmi place foarte mult, prima felicitare cu iepuraş, coconaş...
    Aş vrea să o pot lua şi eu!
    Cum pot să o fur?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Gata, m-am şmecherit şi l-am furat...am crezut că-i încuiat...iepuraşul vreau să zic.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place a 3-a imagine de paste cu iepurasul, cea verde, si ultima cu cosul de oua incondeiate.

    Felicitari Feri, sunt niste Imagini foarte frumoase, pentru cei care doresc sa le trimita celor dragi de pasti.

    Sarbatori Fericite !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Mariana,ma bucur ca ai reusit,scuze pentru intarziere

    RăspundețiȘtergere
  5. Padste Fericit! Foarte frumoase imagini si va multumim! Pot sa le folosesc sa le trimit celor dragi de Paste? Cu respect! Sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
  6. va rog scuzati,eroarea...PASTE FERICIT!

    RăspundețiȘtergere
  7. Normal ca puteti, nu trebuie sa cereti voie, luati-le si folositi-le, de aceea sunt aici :)
    Mai este un articol cu imagini de pasti, dati un search pe blog si le veti gasi...

    RăspundețiȘtergere
  8. imi place prima cel mai mult

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt cele mai frumoase poze de sfintele pasi

    RăspundețiȘtergere
  10. daca nu sunteti in stare sa apreciati pastele nu va mai spuneti parerea

    RăspundețiȘtergere
  11. Aceste imagini de pasti sunt foarte frumoase. Multumim 100ro pentru imaginile primite din suflet

    RăspundețiȘtergere
  12. imagini foarte sugestive si foarte dragute

    RăspundețiȘtergere
  13. Este foarte frumos si dragut!!!!!!!!!!!!!!!!!
    V-a scrie Daniyelles!!!!!!!
    V-am pupat!!! Pa pa!!!!!!!!(: (: (:

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  15. superbe ..pozele le
    ador

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi plac imaginile foarte mut va felicut pentru tot ce ati facut de Paste.

    Iepurasul se gandeste
    la voi

    RăspundețiȘtergere
  17. oauu m-ati dat pe spate...mai am putin si cad...mdaaa sunt tari nu prea am ce sa comentez..cool ;)

    RăspundețiȘtergere
  18. sunt niste poze frumoase

    RăspundețiȘtergere
  19. sant superbe un PASTE FERICIT

    RăspundețiȘtergere
  20. sunt foarte frumoase.. Mai ales ca o sa vina Pastele.

    RăspundețiȘtergere
  21. imi place poza a4...eu cred ca este foarte frumoasa si mia dat o idee cum o sa pictez oualele de Paste!:)

    RăspundețiȘtergere
  22. imi plac pozele sunt super dar cel mai draguti sunt iepurasii

    RăspundețiȘtergere
  23. chear e super tare poze cu iepurasi

    RăspundețiȘtergere
  24. cristina florescu5 aprilie 2012 la 12:49

    PASTE FERICIT

    RăspundețiȘtergere
  25. superbe toate imaginile.

    RăspundețiȘtergere
  26. 1 si 26 minute
    vine Pastele!!

    uraaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. ACESTE IMAGINI SUNT URATE EU DESENEZ MAI FRUMOS

    RăspundețiȘtergere
  28. dorina.buculei@yahoo.com6 aprilie 2012 la 18:12

    ce frumos!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. Sunt deosebit de frumoase ! Paste fericit !

    RăspundețiȘtergere
  30. Paste fericit tuturor !!!!

    RăspundețiȘtergere
  31. aceste poze de paste sunt unele dintre cele mai frumoase poze

    RăspundețiȘtergere
  32. Ma gandesc...Pastele inseamna numai iepurasi ? el simbolizeaza rastignirea Domnului Isus

    RăspundețiȘtergere
  33. un paste fericit tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  34. sarbatorile pascale sa va aduca bucuri an casele voastre

    RăspundețiȘtergere
  35. catyperry1@hotmail.com13 aprilie 2012 la 12:01

    Paste fericit!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. va doresc un paste fericit tuturor

    RăspundețiȘtergere
  37. va doresc un paste fericit !! Hrisos a-nviat!!

    RăspundețiȘtergere
  38. Paste Fericit va doresc la toti...

    RăspundețiȘtergere
  39. paste fericit tuturor...

    RăspundețiȘtergere
  40. UN PASTE FERICIT TUTUROR

    RăspundețiȘtergere
  41. Fie ca sfanta sarbatoare d Paste sa va aduca in sufletele voastre multa fericire,armonie in fam pace si liniste sufleteasca...Sarbatori fericite tuturor!!!

    RăspundețiȘtergere
  42. Paste Fericit tuturor!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  43. paste fericit tuturor!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  44. Paste Fericit la toata lumea!!!!

    RăspundețiȘtergere
  45. paste fericite la toate lumea???

    RăspundețiȘtergere
  46. imi place felicitarea cu iepurasul care intreaba daca m a cautat cineva? cum sa fac sa o i au si eu?

    RăspundețiȘtergere
  47. Dai click dreapta, save image as, si salvezi imaginea pe calculator. ;)

    RăspundețiȘtergere
  48. va doresc un Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  49. un paste fericit tuturor

    RăspundețiȘtergere
  50. sunt extraordinare pozele

    RăspundețiȘtergere
  51. Frumoase poze :X Paste fericit!!!

    RăspundețiȘtergere
  52. Foarte frumoase! PAŞTE FERICIT!! <3

    RăspundețiȘtergere