100 Ro iti da bani

Ei bine, ai un blog, nu-i asa? Scrii de placere si iti place cand prietenii sau vizitatorii intra si iti citesc "opera de arta" ? Frumos! Dar te-ai gandit ca ai putea sa faci bani din acest lucru ?

100ro, alexandru hategan, bani, banner, reclama, vizitatori

M-am hotarat sa inchiriez cate un spatiu publicitar pe mai multe bloguri, bineinteles, contra unei sume de bani pe care sunt dispus sa o platesc. Iti ofer 1 euro la fiecare 3000 de vizitatori. E mult mai mult decat poti castiga prin AdSense (serviciul de plata oferit de Google). Banii ii vei primi cand se aduna 20, 40 de euro, sau orice alta suma preferata de tine.

Vizitatorii vor fi numarati de un counter Statcounter.

Daca faci un simplu calcul:

Sa spunem ca ai 3000 de vizitatori pe zi, pe blogul tau. Asta inseamna 1 euro pe zi, 30 de euro pe luna. Doar dintr-un simplu banner afisat pe blogul tau. Iar daca ai mai multe bloguri.....fa un calcul.

Sa nu te gandesti ca daca ai 3000 de vizitatori pe zi vei face o avere. Dar daca pe langa acel banner, mai afisezi si alte bannere de alte dimensiuni, pe acelasi blog, sau pe alte bloguri, castigul se va dubla, putandu-se chiar tripla.

100ro, alexandru hategan, bani, banner, reclama, vizitatori

Totul depinde de tine. Suntem un blog serios, care isi plateste spatiul de reclama si isi respecta partenerii. Dorim o colaborare bazata pe respect reciproc !Mai multe detalii pe http://100ro.blogspot.com/2010/04/ofer-bani-bloggerilor.html

Daca vrei sa fii partenerul nostru, te rugam sa completezi formularul de mai jos:





Codul pentru siteul www.noapteaiguanei.ro


18 comentarii:

  1. Nu cred ca o sa se prea inghesuie lumea... 3000 de vizitatori pe zi, banuiesc ca in blogosfera sunt extrem de putine bloguri cu un asemenea trafic. Eu am un blog mai umil, in care chiar scriu de placere si nu ma omor sa atrag cu orice pret vizitatorii, Ferry, dar iti propun o "afacere": trimite-mi bannerul pe care vrei sa il promovezi si eu am sa ti-l gazduiesc. Gratis.
    Sarbatori fericite tie si tuturor colaboratorilor! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu era vorba de 3000/zi.. ci la fiecare 3000 de vizitatori primesti cat s-a scris in articol. Multumim oricum pentru sprijin...

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexandru
    dragul meu şi eu sunt dispusă să-ţi găzduiesc bannerul, fără bani.
    Mai întâi îţi spun adevărul, că în luna aceasta, o să am 6000 de vizualizări, după un an de blogerit, pe 4 bloguri...doar cel de bază va face un an.:)
    AdSense mi-a dat o ţepă mică ...şi prefer să mă bucur pe mine şi pe alţii dacă se poate fără amestecul banului "ochiul dracului".
    Dar reclama să fie a firmei tale, nu de la AdSense.
    Dacă te pot ajuta, o fac cu plăcere.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Sorin:) in seara asta voi crea codurile pentru bannere.
    Mariana,deocamdata reclama va fi pentru 100 Ro :)
    Mersi inca o data.

    RăspundețiȘtergere
  5. Alexandru,
    Iti gazduiesc bannerul cu placere. Daca te ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  6. deocamdata lucram la coduri... ziceti care mai vreti bannerul sa-l afisati pentru bani (cumparam si inchiriem acel spatiu - si NU, NU GRATUIT !!!)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cati,am avut ceva treaba,dar maine(adica azi) iti voi trimite prin mail codul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ok, ma bag si eu... Pe cand codul?

    RăspundețiȘtergere
  9. Cristina ai reusit sa vorbesti cu Feri sau sa te ajut eu ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna, ma-m gandit, si o sa iti gazduiesc bannerul pe blogul meu gratis pentru o saptamana. Adresa de email la care poti trimite codul este alexbos30@yahoo.com dupa o saptamana sau 2 codul o sa il scot daca vrei trimitemil prin mail la acea adresa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Acesta de sus este bannerul?
    Daca rezolvati problema lui pe vertikal, o sa-l afişez şi eu, gratis,
    Ok. şi prin mail ın regula,
    O zii buna ,

    RăspundețiȘtergere
  12. Sau mai bine iti pastrez codul nelimitat trimitemi codul la adresa de email care am dato alexbos30@yahoo.com iti public codul pe http://blog-frumos.blogspot.com gratuit!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mulţumesc !
    Abia aştept să primesc banii !
    Un calcul simplu:
    3000:4 = 750
    750 x 20 = 15.000
    15000:365 = 41
    Adică peste 41 de ani .
    Tot e bine şi atunci.
    VREAU să te ajut !
    ~
    Cornelius,
    .....
    .....
    Am revenit, fără să fi plecat, însă !
    (deja am "experienţă")
    Mi-am adus aminte: am 9 "Bloguri", dacă ... "le pun la treabă" (adică dacă voi face POSTĂRI mai dese !), probabil că, UNDEVA, CÂNDVA, voi atinge numărul de 40 de cititori pe zi !
    Asta înseamnă că voi primii PRIMII bani doar peste 4 ANI !
    Ceea ce nu-i chiar deloc rău !
    La urma urmei, TOTUL depinde de mine !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  14. Ceea ce nu am înţeles totuşi:

    CINE numără ... vizitatorii ?
    Cum îi numără ?
    Prin BIP pe Bennerul RECLAMEI ?
    şi dacă vizitatorul ... NU dă BIP ??!!!

    Căci, dacă NU DĂ BIP pe un Banner de reclamă, CUM oare va DA pe două, sau trei RECLAME ?!!

    Mă duc să citesc ... "detalii" ... şi revin !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  15. Deja am probleme !

    Se cere NUmele.
    Ce reprezintă ?
    Numele meu REAL,
    sau,
    Pseudonimul folosit ?? (DoarATAT)

    Trebuie să mă înscriu de 9 ORI ... pentru cele 9 Bloguri ?

    Chiar trebuie să dau numărul de telefon mobil ?

    ~
    Am revenit aici, pentru că acolo NU era nici-un comentariu !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  16. Numarul de vizitatori se numara printr-un algoritm special, fiecare vizitator care "a vazut" acel banner este contorizat (si nu se repeta, chiar daca re-intra, decat dupa 24h).

    Este un sistem care plateste mai bine ca si Adsense, cu cat aveti mai multi vizitatori in mai scurt timp cu atat primiti mai multi bani :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Exista alternativa AdSense , www.3x1.ro sistemul " i-pay-you.3x1.ro " va plateste 0,12 fiecare vizitator trimis catre cumparatorii de reclama ai 3x1.ro si onoreaza platile cand balanta de plati arata ca aveti minim 50 lei. | Succes tuturor...

    RăspundețiȘtergere