:: Comunismul a fost un ideal - stalinismul o realitate

Titlu: Comunismul a fost un ideal - stalinismul o realitate
Autor:: Odorica Ion
Articol: Asa este Comunismul a fost un ideal, stalinismul o realitate.
Acest blog l-am considerat ca ope un ziar de unde sa-mi aleg ce articol imim place, ce gindire apreciez in diferite zile dupa dispotitie.Si am zis ca pe linga toate subiectele abordate incap si subiectele mele. Ca doar nu ne putem cantona intr-un subiect caci ne plictisim.Asa am gindit caasa am bloguri de nu le mai stiu numarul.Incepute cu art dif. ca sa nu plictisesc cititorii si apoi cind am vazut ca dispar am inceput sa dublez, triplez subiectele pe bloguri ca sa fiu sigura.
Am scris mereu si despre Stalin cu toate atrocitatile de nebanuit, inainte de moartea sa.Dar nu am vrut si nu vreau sa intru, cu date fixe in miezul problemei caci v-as plictisi de moarte.
Nu am putut sa-mi explic cum un preot ortodox, a putut sa fie criminal de rang in alt, unul dintre cei mai feroce criminali ai lumii.Si isi spunea si impunea sa i se spuna Tatucul". Pina si Lenin a spus inainte de moarte cind inca era lucid, ca Stalin este un pericol si nu trebuie lasat la conducerea Rusiei bolsevice(care cistigasera in fata mensevicilor), va aduceti aminte Doctor Juvago.Im anii 1900, atacurile bandei lui Stalin(un bandit periculos care nu se dadea la o parte de la minic) concepute si dictate de Lenin dar executate de Stalin, ca doar Lenin era un intelectual fin, dar pina la urma a intors pamintul pe dos si toate omenirea si noi fiecare dintre noi avem in suflet, o cicatrice stalinista.Chiar daca actuala generatie, din trecut nefiind stiut de ei, le vine o sechela din trecutul nostru stalinist.Si dupa moartea lui Stalin, ordinele lui au fost executate fara cricnire ca si cum ar fo fost in viata(si la noi pina l-a denintat Hrusciov drept criminal si aruncat afara din mausoleu la ciini. nu va faceti griji au mai fost recuperate citeva oscioare acolo pt ADN). Spun ca scriu neintrind in amanunte caci, pentru mine un singur cvrint sau o propozitie face cit 1o carti.Nu am rabdare sa ascult si intru in plictiseala.
A fost suficient sa aflu sa Stalin executa atacurile bandidesti asupra anumitor obiective si a celebrului atac asupra camiomnului cu bani ordonat de Lenin(Lenin cel cu nevasta, soacra si amanta cu 5 copii adusi toti laolalta, in casa cu el. Ce o fi fost acolo?Cum s-a mai putut concentra sa org.rev.saracul de el?).
Nu va mirati ce credeti ca au fost ingeri? Oameni cu apucaturi evlavioase se duc la manastire si nici acolo nu esti sigur de ei, pentru ce s-au dus.
Dar m-am apucat sa scriu acest articol, pentru a face o paralela intre stalinism si comunism.Comunismul a fost o himera, spun ca niciodata nu s-a ajuns, pina acum(de acum incolo nu stiu ce va fi) la a pune in practica idealurile ei. Asta, pentru ca nu au fost atinse, este ca s-au spurcat liderii asa zici comunisti la borcanul cu miere.
Stalinismul, l-am trait pe pielea noastra pina in 1989. Dar ar fi fost bine ca ce faceau sotii Ceausescu sa fie macar Stalinism, dar la ei era sclavagism.
Toata tara muncea pentru preamarirea lor, incit ne intorcea stomacul pe dos, numai la vederea lor la tv.
Stalinismul adevarat, a fost cunoscut la noi in tara dupa terminarea razb.2 mondial si intrarea tarii noastre sub aripa ocrotitoare a "Tatucului" Stalin. "Lumina vine de la rasarit !"
Atunci a inceput aruncarea in inchisoare a florii intelectualitatii noastre, deportarile in Baragan, Canalul Dunarea-Marea Neagra, confiscarea caselor, experimentul Pitesti, care la ei, care au instaurat bolsevismul nu a reusit, la noi da, a reusit. Romanii se vind intre ei.
Vreau, cum am vrut de la inceput ca sa nu va plictisesc, cu articole greoaie si stufoase fara cap si coada,vreau numai sa va atrag atentia ca istoria nu este cea care se povesteste, ci cea adevarata. Sa intelegem ca, politica este un teatru de multe ori si in spatele scenei, departe de vederea noastra, se desfasoara cele mai cumplite tragedii, de care noi nu avem cunostinta. Dar sfirsitul piesei pentru noi trebuie sa fie roz bonbon si daca se poate si cu artificii.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Un comentariu: