:: Cuibul de viespi din sufletul meu !!!

Titlu: Cuibul de viespi din sufletul meu !!!
Autor:: Odorica Ion
Articol: Ce sa raspund acuzatiilor, ca nu am nimic de spus? Ce gindesc, nu se poate posta.
Ce sa spun ca nu mai este nimic de facut si sa punem toti mina pe arme sau pe ce avem la indemina sa , altfel nu avem nici o sansa !
Ma pot aresta si de acolo sa dispar in neant. Sa nu am si eu parte de o moarte artistica, asa cum imi doresc ci de o moarte de om disparut fara urma.
Dar poate e mai bine asa, decit sa mor ca un rost asa cum v-am povestit ca a murit P.M.fiul prim ministrului ceausist M.M.
Dar poate ca pun conducerea blogurilor in pericol ca au lasat asa ceva si nu au sters?
Stiti pe vremea comunistilor, se dadea puscarie 2 ani la cei care spuneau bancuri si 3 la cei care ascultau. Va spun in cunostinta de cauza caci am avut un vecin, la 2 case de a noastra ofiter al Armatei Romane care fusese pe front si asa a patit. I-a distrus carierea, viata si a ascultatorilor pedepsiti(tot ofiteri), cu un an in plus de inchisoare.
Dar daca mi se iate subventia(ca mi s-a transmis ca iar am luat-o pe ulei cu scrisul, astfel sculind la Apel tinerii cu inimi viteze, care nu stiu ce-i frica), sau ajung la inchisoare imi aruncati dvs. cu prastia chiftele? Nu !!!!
Articolul precedent, ingaduitor totusi si moderat este numai o mostra, a ce ma duce capul.
Nu-mi fortati gindurile ascunse, de care ma sperii si eu sa le scot in public. Este periculos si pt. mine si pent. adm.blogurilor.
Atit am avut de spus, caci eu nu pot scrie despre, cum ploua de sus in jos si de cum zboara fulgii de zapada. Asta o sa o fac daca mai traiesc atunci, cind se va face ordine in tara si vom merge pe un drum nou, nu pe unul batatorit de coruptie.
Asta sa stiti, nu vreau sa zgindar, cuibul de viespi din sufletul meu. Este periculos pentru toata lumea, mai ales pt. mine.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

4 comentarii:

  1. stiti ce se intampla cand untr - o camera de masina sau bicicleta se baga foarte multa PRESIUNE ? se pare ca va crapa sau EXPLODA ... ROMANII CU BUN SIMT si CONSTIINTA nu vor mai SPRIJINI SATANISTII PSIHOPATII AVARII si MARII VANZATORI DE TARA ! AMIN .

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar aşa Odorica?
    Nu cred că putem păţi altceva decât să ne închidă blogurile, care nu le sunt pe plac.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. romanii care mai au timp ... isi pot lua scaunele si contempla CASA POPORULUI in GRUP pe timp de zi fara galagie ... sa vada o PLANETA INTREAGA ce MINUNI exista intr-o TARA asa BOGATA si SUPERJEFUITA ... nu mai zic de copiii si tinerii care vor mai fi SACRIFICATI ptr. acesti MARI JEFUITORI ...

    RăspundețiȘtergere
  4. multi romani au fost si inca sunt haituiti si hartuiti prin diferite metode ...

    RăspundețiȘtergere