DIN ARDEAL...VĂ PUP VIRTUAL!

Este dificil să mă adresez vouă, 100 DE AUTORI şi distinşilor noştri cititori.
Nu găsesc formula potrivită şi de aceea „strig în gura mare”:
BLOGGERILOR azi sărbătoresc...am un an de bloggereală!
Raportul statistic al activităţii mele, l- am postat pe blogul meu de bază, ca să nu vă plictisesc.
Gândindu-mă cum aş putea sărbători, ca autor pe 100RO, am luat hotărârea să muncesc mai mult şi să vă fac o SURPRIZĂ!
Căutând în urmă postările mele şi părerile voastre, am să vă fac câte...

UN CADOU VIRTUAL!

Puteţi să mă criticaţi, să schimbaţi cadourile între voi, dar NU MĂ REFUZAŢI!

Pentru FERI, patronul blogului:

Pentru CRISTIANA:

Pentru ANDREI ŢUGULEA

Pentru OLGA TASHA:

Pentru DAN:

Pentru ALINA:

Pentru OANA GROSSOMODO:

Pentru GEANINA:

Pentru APRIL:

Pentru CLAUDIA:

Pentru CORA:
Pentru ALESIA:

Pentru ALEXANDRU:

Pentru MONICA:

Pentru SIMION:



Vizitatorilor şi celor care mi-au comentat sau criticat postările, cu respect:




PS:
dacă am scăpat din vedere pe cineva, îmi cer scuze.
Tablourile sunt pictate de mine şi mai am... pot continua cu darurile:)...
dacă cineva îşi doreşte cu adevărat tabloul meu, îl invit să vină după el!

DIN ARDEAL... VĂ PUP VIRTUAL!

28 de comentarii:

  1. Tot din Ardeal iti urez LA MULTI ANI!!!!! Sa fii sanatoasa si iubita!
    Cadourile sunt minunate, multumim.
    La cat mai multe articole si tablouri! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarut'mana Mariana!
    Habar nu ai cat ma bucura cadoul tau!
    Iti multumesc din tot sufletul.
    Mi-ai facut o bucurie imensa.
    Sa-ti dea Doamne-Doamne sanatate, fericire si multa putere de munca si, nu in ultimul rand, inspiratie, pentru ca talent ai.
    SARUT'MANA!
    La multi ani asa cum ti-i doresti tu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc April!
    Nu am uitat că trebuie să-mi perfectez pozele tablourilor cum mai învăţat... şi îţi mulţumesc pentru asta.:) E cam greu cu pozatul, încă.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut Andrei,
    sunt încântată de tine..."care eşti" primul meu comentator..."rău", de asta îmi placi!
    Familia noastră de "răi, da buni"...înţelegi TU!:)
    Ţi-am menţionat numele şi în statistica mea.:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Mariana,multumesc mult,esti o femeie grozava,ai vrut sa ne bucuri cu munca ta!ai retinut...ca ti-am laudat lucrarea,cand ai expus-o pe blog...si asta ma bucura,diseara am pregatit pentru tine ceva la radio...o dedicatie speciala...o sa-ti placa!pupicei tot ardelenesti!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Tasha dragă,
    chiar am reţinut pentru că mă interesează părerea tuturor şi unde nu am reţinut...am căutat.:)
    Îmi pare rău că poza e puţin "burată", tabloul este mult mai clar.:)
    Te pup şi succes la radio!

    RăspundețiȘtergere
  7. AAYYYYYY !!!! AY!! AY!!! Aaaaay!!!!
    SOARELE MEU SCUMP SI DRAG !!!
    MARIANA, ESTI O FEERIE DE SUFLET, INIMA SI PRIETENIE!!!
    AM SA PUN CADOUL TAU PE BLOGUL MEU, SA RAMANA ACOLO ATATA TIMP CAT VOI FI EU PE BLOGAREALA !!!!
    LA MULTI ANI FRUMOSI, LUMINOSI, IN MIJLOCUL NOSTRU, SA NE INCANTI CU SINCERITATEA TA PLINA DE BUN SIMT... CURAT ARDELENESC!! CU OBSERVARILE TALE DREPTE, CURATE, CINSTITE, PRIN CARE DE FAPT VREI CA LUMEA ACEASTA A NOASTRA SA FIE MAI FRUMOASA, CU OAMENI SIMTITORI, CORECTI SI BUNI!!!
    TE IMBRATISEZ CU TOATA INIMA MEA, PLINA DE SOARE, DE CANDOARE, DE CULOARE!!!!

    ....phuu, nu ma mai opresc din bucurie!! soarele meu!! soarele meu!!...............

    RăspundețiȘtergere
  8. Erata:
    După APRIL vine luna MAI:) sunt emoţionată şi am făcut grşeala "M-AI"...
    -burată vine din engleză se scrie, "blurată"...fiica mea a venit cu obsevaţiile juste.:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cristiana,
    mă fâstâcesc la aşa un comentariu şi fac greşeli:), am început de la ora o să sărbătoresc şi m-am străduit să vă "intru pe sub piele"...:))
    Mă simt flatată dacă ţi-ai postat cadoul pe blog şi-ţi mulţumesc!
    Aştept şi critici.

    RăspundețiȘtergere
  10. Este!!!... de vreo jumatate de ora!!!
    Asa cum spun si altora... daca vrea cineva critici, sa nu se astepte de la mine deact atunci cand chiar sare peste cal, caci au destui fiere, venin pe limba, mai trebuie si un pahar cu lapte !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. ("decat" !!)
    Hi hi hi !!! Si eu am mai blurat un pic, am umblat si pe la luminozitate... ca sa iasa culorile proaspete !!! O sa ti placa!!
    Imi place tare mult sa ma joc cu culorile, voi stiti asta!!

    RăspundețiȘtergere
  12. f frumos ! multumesc ...multumesc ...multumesc
    La multi ani fericiti!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mariana,tocmai am intrat si am ramas surprins in modul cel mai placut de efortul tau,de acest articol,si de aceste cadouri:)Pune tablourile deo-parte,ca venim la tine in vara asta,sa le preluam.Multumesc,si multa sanatate in continuare,si multa inspiratie.:)

    RăspundețiȘtergere
  14. :P cred ca se scrie deoparte...nu?:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Mulţumesc Simion,
    să trăieşti şi tu!

    RăspundețiȘtergere
  16. Feri, vă aştept şi vă cadorisesc...:)
    Am să le pun DE-O PARTE, atârnate de pereţii apartamentului...o să-mi descompletez "muzeul":)), :)), :))
    Mă bucur că ţi-a plăcut ideea mea, de sărbătoare!

    RăspundețiȘtergere
  17. Feri,
    după dex se scrie deolaltă, dar după cum am învăţat eu, despărţit...:)
    Alina ne-ar lămuri mai bine!
    Eu rămân cu gramatica mea.:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Hop si eu la spartul targului!

    Mariana, suflet mare! Nu pot decat sa-ti spun ca iti multumesc si am sa iau cadoul de la tine ca pe un trofeu si am sa-l postez cu mandrie pe "subliminart".

    Te felicit si iti doresc cu toata prietenia blogareala vesnica! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Dănuţule,
    am crezut că nu te recunoşti nedezmierdat:))
    Tu ai zis că iubeşti tabloul ăsta, dacă ai glumit asta e, n-am uitat şi sunt mândră dacă îl postezi la tine.:)
    N-am ce-ţi face, eşti important pentru mine, am menţionat asta şi pe blogul meu!
    Mulţumesc de urare,
    blogul ar putea fi veşnic... bloggeriţa nu, doar urmele ei!:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Draga Mariana,
    Recunosc ca sunt un ingrat. Mi-am facut de lucru cu prea multe bloguri si iata ca nu mai reusesc sa poposesc in sufrageriile prietenilor. Iti multumesc inca o data.

    RăspundețiȘtergere
  21. Lasă Dane că şi eu ...
    Azi am descoperit blogurile tale, mai frumoase pentru mine, decât cele pe care tu lucrezi mereu...:)
    Le-am pus sub urmărire!
    Chiar mă interesează mai multe de acolo, am lăsat urme de trecere.

    RăspundețiȘtergere
  22. Mariana, draga mea!!!

    Mi-ai facut o surpriza coplesitoare!

    Sunt incantată, emotionata, onorata...

    MULTUMESC! Te îmbratisez cu nesfarsit drag!

    La multi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Ia uite ce am pierdut! Asa imi trebuie daca trag chiulul de pe 100 Ro! :)
    Draga Mariana, iti multumesc din suflet! Ce surpriza frumoasa! Ma bucur ca nu ai uitat de mine! Iti doresc cati mai multi ani de blogareala, plini de prieteni, de polemici frumoase si interesante!!! Te pup cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Alessia, te-am ţinut minte "pe de rost", dar am păpat un "S", scuze.:)
    Cred că nu am avut comentariu din partea ta, privind "pictatul gândurilor" mele...aşa că nişte flori albe, am considerat că-ţi fac plăcere.
    Bucuria de a dărui, este uneori chiar mai mare decât aceea de a primi...:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Oana, drăguţo,
    vezi că Feri a zis că veniţi după dar...la vară!:)
    Cred că tu ai comentat la mai multe, dar l-am reţinut pe acesta , fiind lucrat special cu "dăltiţa" şi foarte drag mie"

    RăspundețiȘtergere
  26. Asa e Mariana, imi place foarte mult! L-am si "furat" deja pentru unul dintre bloguri.:) Te pup si iti multumesc inca o data pentru gandul tau frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Oana, am trecut pe la tine!
    Am văzut că "tabloul-cadou" de la mine este la loc de cinste şi îţi mulţumesc mult!
    Mă simt onorată.:)

    RăspundețiȘtergere
  28. Mariana, si eu m-am simtit la fel de onorata cand l-am primit, sa stii! :)

    RăspundețiȘtergere