Dor de tine

Într-un colt de lume,
Te afli tu acum...
Şi am "un dor de tine"
Dar nimănui nu pot să-i spun.

Tot stau şi mă gândesc,
Te-ai dus departe,
Şi clipe greu mai trec,
Şi-un drum ce ne desparte.

Te-ai dus departe-n lumea rea,
Singură şi fără ajutor;
Iar în singurătatea ta,
Trăieşte al meu dor!

Prieteni de voi avea mii şi mii,
Mă voi gândi  numai la tine.
Clipe, nu mai trec, parcă-s vesnicii
Când nu eşti lângă mine.

DAR toate acestea vor trece,
Şi rămân cu o sperantă...
Căci oricât e dorul de rece,
Ne vom revedea în această viată!

5 comentarii:

  1. frumos,tine`o tot asa,se spune ca perseverenta e mama intelepciunii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mai am pe blog`ul personal 2 exemplare :D

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu le`am numarat pe ale mele,dar..sa tot fie,o parte postate pe blog,o parte ...inca nu:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Să tot fie că mai am şi eu în agendă şi pe pc :D
    Mulţumesc de sfat :D
    Succes şi ţie! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. dragut,mai mult decat rima...poezie...asa ceva mai rar...

    RăspundețiȘtergere