Mica lectie de calitate

Prima mea intalnire cu un produs fabricat in Moldova a fost duuuulce. Gustul bomboanelor produse de Bucuria (bucuria.md) am sa-l tin minte mult timp de acum inainte (si le-am mancat acum vreo cativa ani buni). Sunt cam dulci pentru gustul meu, dar au o savoare deosebita.
De curand, am baut un suc "natural". Nu am incredere in Santal si Capy pentru ca...nu am, pentru ca ala numai suc natural nu e. Asa ca am zis sa incerc sucul asta nou. Venea cu recomandarea ca "e facut la fratii nostri". Eh, daca e cu fratii nostri, sa beau cu incredere zic. WOW! Deci...WOW! Decat portocala stoarsa acasa poate fi mai buna. Inca un lucru deloc de deglijat e pretul, care nici nu se compara cu ce e prin magazine. 
E vorba de sucurile de la Orhei-Vit. {ca mica adaugire, in mintea mea un pic...aiurea, ma gandeam ca site-ul celor de la Orhei o sa fie in limba romana; asa ca am fost un pic socata cand am intrat prima data, am dat chiar un refresh paginii...cand am vazut ca de fapt nu e nicio eroare, am dat inainte cu engleza} Eu stiu doar doua locuri in Bucuresti unde au puncte de desfacere: in Mall Cotroceni si in H din...Herastrau. Recomand cu caldura. Ca idee, pretul unei cutii de 2 l de suc poate fi intre 7 si 10 lei. Si multe n-au nici zahar.
N-am sa ma apuc sa zic cum ca aici, dincoace de Prut nici macar o cutie de ceai de papadie nu putem ambala. Voua ce va place made in MD?

2 comentarii:

  1. Mie imi plac moldovencele made in MD. :))
    " Sunt cam dulci pentru gustul meu, dar au o savoare deosebita." :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Aici nu m-as putea pronunta decat din punctul meu de vedere, care, feminin fiind, poate suferi mici modificari fata de un punct de vedere masculin. Dar...da, moldovencele sunt frumoase!

    RăspundețiȘtergere