:: Oameni fiare 3(art.pt.arhiva blogului)

Titlu: Oameni fiare 3(art.pt.arhiva blogului)
Autor:: Odorica Ion
Articol: Articolele legate de oamenii ca fiarele, sint reluari si datorita faptului ca s-au pierdut multe si am zis cav e bine sa le readuc in memoria cititorilor sau ca pe o noutate pentru cei care, nu au trecut prin acele vremuri.
Si ce este mai important este ca eu nu am talent la melodramele, legate de primavara, iubire si am zis ca este mai bine sa reabordez, acest subiect mai pragmatic.Cititorii sa nu astepte de la mine, la poeme despre iubire, fiecare se inspira la locul "faptei", dar un gest sau, un cuvint spus cu simtire si bine tintit, face mai mult decit un poem de dragoste.
Primavara v-a fii si la anul, iubiri impartasite sau nu vor fi in totdeauna si de acee am vrut sa stiti, cum a trait generatia noastra.
Acest lucru sa nu se mai reperte. Asta insemna sa lasi totul, la decizia unor oameni fiare care, nu s-au gindit ca au lasat copii orfani, barbati vaduvi de tineri sau decretul la inceput a vavorizat ca mamele a unor baieti cu armata terminata, sa devina mamele unor copii care erau mai mici ca nepotii lor !!!
Dar asa a fost eu nu am priceput de la inceput, ca de abia ma angajasem si nu stiam cit de periculos este acest decret diabolic. Dar am vazut ca la scurt timp la birou, pe pervazul de beton se urcau femeile si sareau toata ziua de acolo, cind nu erau sefii, de 10-2o de ori. Eu nu stiam de ce, ca .... voiau sa avorteze, dar nu a reusit la niciuna niciodata.Ori l-au lasat, ori au riscat puscaria. Asa a fost nu e pamflet, nu am adaugat nimic de la mine. V-am spus ce a fost caci, nu am talent sa scriu despre primavara si iubire.
CRED CA M-ATI INTELES PERFECT SI NU MA JUDECATI GRESIT !
Un lucru vreau sa mai adaug in denunturi, despre femeile insarcinate erau implicati mai ales sotii lor care voiau un copil, iubitii lor care voiau sa forteze o casatorie, printr-un copil.Colegele de la serviciu sau alte femei nu faceau asa ceva, era un subiect tabui se lua la cunostinta si fiecare ne vedeam de treaba ca, in caz ca iesea treaba prost si era intrebata cine mai stia? Se afla ca si tu ai stiut si doar nu te puteai implica, in venirea pe lume a unui copil ca nu il creteai in calitate de colega sau vecina sau altcineva. Frumos din partea sexului asa zis slab!
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa

Un gind pios din partea mea pentru Steluta D.buna mea prietena decedata la 6 dec.197o(de Sf.Nicolae) la Timisoara,la virsta de 29 de ani, in urma unui avort septic provocat. Dumnezeu sa o odihneasca in pace !
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu