Versuri și sunet pentru frumoasele duminici


Asculta mai multe audio Muzica




Duminica este o stare de spirit!
Duminica este ziua familiei!
Duminica este ziua plimbărilor!
Duminica este ziua timpului liber!
Duminica este ziua fiecăruia dintre noi!
Pentru că este ziua în care suntem stăpâni pe propriul nostru timp!



Numai duminica

de Luciana Stoicescu-Vaughan

Nu stiu de ce, citeodata, duminica
Imi aduc aminte de tine.
Poate pentru ca-i sarbatoare
Iar tu, o sarbatoare ai fost pentru mine.

Uneori amintirile au chiar si umor.
Zimbesc singura la imagini fragile
Si ma bucur de trecut. Apoi meditez
La destinul parca ursit de sibile.

Anii au trecut fara stire de-atunci.
M-am luat cu firescul de fiece zi
Si-am evitat sa-mi marturisesc
Ca in gindul ascuns, imi apartii.

Nu inteleg de ce numai duminica
Imi aduc aminte de tine.
Poate pentru ca-i sarbatoare
Iar tu, o sarbatoare ai fost pentru mine.

Un comentariu:

  1. Da chiar aşa este Cora,
    duminica şi în zilele de sărbătoare ne gândim la cei dragi, care nu sunt lângă noi.:)

    RăspundețiȘtergere