:: Ce spuneam ?

Titlu: Ce spuneam ?
Autor:: AndreiGhiorghe http://anndrei.ro
Articol: Asa,… sa va povestesc, ce spuneam ? A , da… despre…, sau nu. Bai dar bun vinul asta. Deci sa conjugam verbul a iubi…Pe ma-sa, la ce ne trebuie? Nu vezi ca doare? Mai bine nu. Pentru ce sa iubim? Pentru o poveste frumoasa? Pai si Creanga? Ce respect am eu pentru povestitorul nostru national daca traiesc povesti mai frumoase decat a scris el? Nu,… sa nu mai iubim. Mai bine bem. Sa bem si sa …sa… sa ne iubim. E, uite asta nu imi place. Dupa un pahar cu vin ma gandesc la iubire. Dar si cate un paharel uneori… incalzeste sangele si…Bai eu sunt un fraier. Eu am pus suflet in orice relatie. Chiar si in relatiile foarte scurte. Si in aventurile de o noapte am pus suflet. Da,… dar toate partenerele mele au fost extrem de frumoase. Si cand sunt atat de frumoase cum sa nu le iubesti? Sau nu, toate fostele mele partenere sunt extrem de frumoase. Ce mai conteaza…au fost.. iar eu scriu povestile lor. Nu, al mele cu lor. Ale mele cu…. ele.

Acum sunt singur. Mi-am dorit sa fiu o perioada singur. Nu mai am chef…De fapt am multa treaba. Si nu imi place sa incep franturi. Si e ataaaat de bineeee! Sunt ataat de libeeer. Sunt liber sa…Nu stiu ce sunt liber, dar sunt. Sunt liber sa… ma culc ca un fraier singur diseara, fara sa am pe cine sa…. sun nici pentru o nebunie mica. Ce o mai face Vali ? Ea era prietena mea buna cu care o faceam fara obligatii. Super chestie. Cred ca de cand se pune problema unei relatii incepe minciuna .Cu tipa asta am avut cea mai sincera…Cea mai sinera ce? Ca relatie am convenit ca inseamna alceva. Cea mai sincera apropiere. Ne povesteam totul. Era atat de misto…Imi povestea uneori o aventura pe care a avut-o si ma excita atat de tare incat incepeam si noi. Sau ii aratam chestii noi, si ea mie. Misto ! Ne imbatam si ne-o trageam pana la ziua. Nu eram gelosi, permiteam orice in paralel…Si pe ea am iubit-o. De fapt pe ea am iubit-o foatre mult.

Unde am pus vinul? Bai stii ce e misto? Ca nu mai stiu ce povesteam.. Si nici ce tot scriu pe aici dar vad ca e plina pagina asta. Vai, iar o sa sara perfectionistii lingvistici sa ma corecteze… ca eu iar am scris pe fuga… Ce draga le mai e si astora limba…Sa o foloseasca cum trebuie….Stii ca au dreptate? Pai nefolosita corespunzator…. plictiseste. Dar daca stii ce sa faci cu ea,…nu se mai opreste din tremurat…Mda..din… bai ce tipa super am vazut pe facebook, semana cu tipa de astazi din cafenea, cea care fura priviri de la masa noastra
continuarea pe http://anndrei.ro
--
Visitor Ip: 92.55.138.148

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu