:: Criticilor mei ! (2)

Titlu: Criticilor mei ! (2)
Autor:: Odorica Ion
Articol: Lupta de clasa a existat.Din clasele primare am simtit asta .Mihaela M. fata de inginer format in perioada capitalista a fost schimbata de la sefia clasei ca, era fata de inginer fiind inlocuita cu Dana C, fata de muncitor.
A trebuit sa schimbe scoala ca era de toti profesorii jignita si i se adresa cu apelativul de "bretonata".
Avea un par castaniu inchis , bogat si ondulat, ochi albastrii superbi si buze carnoase, senzuale ( fara silicoane).
Revolutia a gasit-o la Pekin, China fiind sotia Ambasadorului Romaniei, de atunci in China .Atit !!!!!

Daca mi-a placut ceva la blogul acesta 100.ro, a fost ca este un fel de" De toate pentru toti". Fiecare gasete pe gustul lui, pe capacitatea lui de intelegere ceva ce poate citi.Dar de aici pina la criticile rautacioase si frecvente e cale lunga. Mereu m-am gindit sa scot sigla de pe blogurile mele. Dar m-am gindit ca sint sigura ca am adus si eu multi cititori care, poate daca nu au mai accesat acest blog a fost din comoditate sau poate nu gasisera ceva pe gustul lor.
Faptul ca dvs. stopati articolele care descriu viata in Romania anilor de mult trecuti, nu este benefica. Viata de azi numita civilizata ca si atunci si acum este accesibila numai unei parti mici a societatii. Si nestiinta unora care nu se mai pot schimba, nu trebuie sa fie subiect de jignire si ironie. Cum am citit de curind ca o fata de 14 e deja batrina pentru sex, mi-a adus aminte de perioada cind aveam chiar noi 15 ani si nu stiam mai nimic. Caci erau subiecte tabu, ca problema lunara de care nu ni s-a vorbit de mame (eu nu aveam decit tata), sau sa aflam de la colege. Totul era lasat cind era faptul implinit si atunci se gaseau niste zdrente prin casa, care erau apoi spalate cu soda causticat(nu era dero) si clatite bine puse undeva pentru luna viitoare. Nici pomeneala de vata sau acum absorbante. Eram suparate ca nu stiam ca sa facem, sa nu ne facem de ris. Dar atunci am aflat de la prietena mea Coca de care v-am vorbit ca a fost omorita in bataie de securitate in 10 sept.1970(era studenta la fac.de lb.franceza la Iasi), ca atunci cind eram si noi suparate de problemna sus amintita, ea ne-a spus ca a aflat de la un coleg (actualmente Dir.de Spital in oras) ca au si baietii dar e de alta culoare. Asta ne-a mai linistit ca pe ei nu i-a iertat Dumnezeu. Dar vedeti ce naive eram atunci. Dar nu am pierdut nimic consider eu. Dar asta nu m-a impiedicat sa fac prostia, de care am mai scris sa plec ca sa scap de tata, la baiatul pe care l-am cunoascut in tren la Brasov. A zis sa vin in sept. la Brasov, asta am stabilit la inceputul lui iunie si eu asa am facut fara sa mai dau un telefon macar. Cind am ajuns la Brasov m-a asteptat un alt coleg de serviciu al lui, care mi-a spus ca a plecat in armata baiatul respectiv.Bine ca a avut mai multa minte ca mine si am merg la niste veri ai lui din centrul Brasovului. A doua zi am vizitat fabrica de mezeluri unde lucra si abia dupa 2 nopti petrecute acolo am plecat la Ploiesti. El platindu-mi bani de intprs ca eu nu-mi luasem decit de dus. Nici prea multa naivitate nu era buna, avea o limita. Dar acum se duce lupta prin manifestatii pentru permpersi. Chiar credeti asa ceva. Poate 1% pun la sugari pempersi. Restul ii folosesc la mincare in cel mai bun caz, daca nu la circiuma. Sau cite fete si femei vor mai folosi absorbante?
Cum credeti ca fac oamenii foamea, sa puna pempersi la copii? Barbatii pe suma aceea, merg la serviciu sau sa aiba ajutor de somaj. Dar ce credeti din naivitatea asta. Se lupta pentru asa zisi pempersi, care inseamna papica pentru familie.
Insa daca situatia se acutizeaza si se radicalizeaza o sa vedeti si aceasta fata hida a societatii tinuta acum sub pres. O sa vedeti ca vor iesii parintii in strada, spunind ca prin taierea banilor pentru pempersi i-au condamnat la foamete. Asa ca trebuie sa acceptati pe toata lumea care scrie in blog, toate parelile. Caci acesta este farmecul blogului. Daca va veti bate joc de patriotism care in anii 195o era autentic si trezea sentimente de durere in suflet, care acum s-au atenuat si stirnesc hazul.
Lasati lumea sa scrie ce vrea, despre ce vrea si faceti ca mine care citesc numai ce vreau si inteleg.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu