Culmea ...

nesimţirii !!!
~
Vă rog să o trataţi ca pe o glumă !
~
Culmea nesimţirii !

Iată:
să faci 9 SPAM "de articol" ... dintr-un foc !
:
Lista mea de bloguri
SERTARE

ElaEL si Celor-ÎNCERCAŢI (D=4)
VRAJA ... ~ 2
- Ştiu. În lumea reală, au trecut două zile. Probabil că jumătate din cititorii mei (mai ales cei tineri), m-au părăsit. Definitiv. Şi eu aş fi procedat ... ...
acum 1 oră

ABISAL de arhivat CE caut ! = solutii
Penalizare !
- Acest Blog este penalizat si risca sa fie ANULAT in intregime de catre mine !! ~ Cornelius, Propunere: Trecutul POATE fi curatat prin actiuni IN PREZENT !!...
Cu 2 zile în urmă

SANATATE si POEZIE

Poezie - Iubirea nu-i un TROC Sădiţi adânc în nemurire Rămân doar cei ce pleacă Regrete nu's, totu-i în joacă Cuprinşi de-a lor menire. Acum, când văd greşe...
Cu 2 zile în urmă

BLA ... BLA ... BLA si Celor-ÎNCERCAŢI

Vile si Huzur - Trei IMAGINI, trei descrieri pentru un "AZI în România". Multe au venit din AFARĂ, purtând "simboluri" ne~fireşti, acum la "preţ de criză". Am fost în râ...
Cu 3 zile în urmă

TERRABLOG_*_dialog peste Timp
Eu si Michael Jackson - Am fost acolo, în '92, priveam spre stânga: Michael Jackson pe ecranele laterale. Muzică ritmată, sau duioasă, dansul caracteristic, SHOW desăvârşit. S-a l...
Cu 3 zile în urmă

CORNELIUS ROSCA si Celor-ÎNCERCAŢI (2=B)

M-am oprit ... CAMELEONIC - Adineauri am tangentat UN SUFLET MARE : Leo ! Eu m-am oprit ANOST. Toţi s-au "mişcat", eu am "regresat" ... ajutat de Clona "mea" (impropriu spus ... acum ...
Cu 5 zile în urmă

ALO ! STRAINATATEA ? ~ OSMOZA

Aici ... nu-i CA acolo !
- Vă mulţumesc pentru că EXISTĂM ! ~ http://dielda.blogspot.com/ , sau dielda dana DINU, sau http://www.blogger.com/profile/16656470357192232399, sau dielda ,...
Cu 1 săptămână în urmă

MiniMaL si Celor-ÎNCERCAŢI (1=A)(Primul din TOATE ... 9)

HRISTOS A INVIAT ! - ~ Hristos a inviat ! Va multumesc pentru ca existati ! ~ a) M. S. (4/4/2010 1:02:22 PM): Hristos a înviat! Vă doresc să aveţi, întru deschiderea sufletulu...
Cu 5 săptămâni în urmă

TERRA_foto si eu COMIT poze !

Starea VREMII - ~ ~
Acum 1 lună

~
Pentru cele de mai sus, m-am "chinuit" însă, cel puţin O JUMĂTATE DE ORĂ !
"Lucrurile" nu-s chiar aşa simple cum par !
Ca să ajung la efecte de acest gen, a trebuit să mă "războiesc" cu Clona mea (care, VĂ ASIGUR că este foarte reală !).
Adică ... la un moment dat, am acceptat-o ca pe UN RĂU "necesar", adică ... m-am "hotărât" să o înţeleg. M-am hotărât ... "să-i fac jocul" !

"Performanţa" de mai sus ... a durat câteva luni BUNE, să o "perfectez".
Atenţie: încercaţi doar la voi pe Blog !
Acolo vă sunt permise "greşelile" ... căci (mie NU mi-a arătat nimeni) veţi comite GREŞELI!
Căci, nu-i aşa (?) ... Din greşeli învaţă omul.

Nu trageţi însă nici o speranţă: ăsta este doar vârful aisbergului numit Hacker, sau webmaister, sau programator ... etc ! Toţi însă, au în comun : limba engleză, la care eu...sunt "bâtă" (afon).

Pentru că "mă obligă" eticheta aleasă, voi ataşa nişte poze :
:

1)

2)


3)

~
In partea de jos (ultimele doua poze) SE POATE observa ADRESA Clonei ! (deasupra cuvantului START)
~
Încă am emoţii pentru că nu ştiu CUM va apărea acest "tăvălug" de deasupra, după ce voi apăsa pe : PUBLICAŢI POSTARE.
Cele 3 imagini nu le mai comentez.
Le-am făcut "preluând" după monitor ... "comentariul" TRIMIS de Clonă. Încă nu l-am respins. Încă nu l-am aprobat. Încă nu l-am moderat.
Îi mulţumesc însă Clonei ... că mi l-a trimis !
Mie îmi ESTE suficient pentru a şti că domnul Adrian (şi atât...ca să nu-i "fac reclamă" !) MINTE ! Şi anume: CU NERUŞINARE !
Dacă nu CHIAR el îmi este CLONĂ, atunci este cel puţin COMPLICELE Clonei.

Amândoi (în caz că sunt doi) ŞTIU că atunci când cineva SOSEŞTE pe YM, automat ARE ADRESA CORECTĂ !!!!
Da domnule Fratila. Această GAFĂ a Clonei M-A CALMAT !
Amândoi (se poate PRESUPUNE ÎNSĂ că de fapt ESTE doar unul) însă sunteţi PROŞTI !

Pentru că aţi continuat SĂ MĂ DENIGRAŢI .... amândoi ! Presupunând însă ... Că sunteţi doi !

De fapt ... mai fac O ULTIMĂ "presupunere" :

Eu SUNT : cu frică de DUMNEZEU !
Doamne ajută !
Amin.

~
Cornelius,

PS: mulţumesc tuturor prietenilor care m-au susţinut şi mă susţin în continuare. Nu pot să nu o amintesc pe doamna geaninalisandru, pe soţul acesteia, domnul Cristian LISANDRU, doar doi din cei puţini dar buni. Mulţumesc tuturor celor din Reţelele Ning, unde activez, în special administratorilor acestora ! Mulţumesc prietenilor pe care mi i-am făcut, prin intermediul http://radiouniversulprieteniei.xplor.ro:8000/listen.pls (RADIO Universul Prieteniei ~ Site)
în special doamnei MARIANA ROGOZ STRATULAT (suflet de cocor) .

Mulţumesc părinţilor mei, pentru educaţia pe care mi-au "făcut-o".
Mulţumesc tuturor rudelor, profesorilor, colegilor ... care au contribuit la aceasta !
Nu în ultimul rând, îmi mulţumesc mie ... măcar pentru răbdarea dovedită !
Vă mulţumesc şi VOUĂ ... pentru că m-aţi suportat !
~
Vă iubesc pe toţi !
Toţi suntem BINECUVÂNTAŢI de Dumnezeu !
~
Cornelius,

Un comentariu:

  1. Buna Ziua !
    La fotografiile respective, se VEDE cum "mouse-ul" este asezat "peste" cuvantul DoarATAT (care ESTE adresa), iar in partea de jos, pe bara (unde apare "Done:" de obicei), se poate vedea ca A APARUT adresa Clonei.
    ~
    Bineinteles ca pentru dumneavoastra NU spune mare lucru, si nici nu dovedeste ... aproape nimic.
    ~
    Pe mine insa ... M-A ELUCIDAT !
    Este Suficient !
    Este (poate) ultima LAMENTARE !
    ~
    De acum incolo, voi trece la treaba !
    Voi fi sau nu voi fi !
    depinde NU doar de dumneavoastra !
    Depinde si de mine !
    Dar depinde, mai ales, de Dumnezeu !
    ~
    Cornelius,
    (fara diacritice ... iar M-AM "Blocat" ... si scriu greu, trebuie sa inchid !)
    ~,

    RăspundețiȘtergere