Noi si timpul(partea a saptea)

Iata ca am ajuns si la partea a saptea a acestui articol(cine ar fi crezut...si cine stie oare la cat ne vom opri deoarece acest subiect delicat nu cred ca este vreodata destul de dezbatut si asa-spus terminat din discutie). Sa vedem ce ar fi de spus, meditat si analizat in acest articol...pe masura ce inaintam vertiginos spre sfarsitul anului scolar(vin frumoasele examene) ma simt de parca timpul a luat forma unei alte dimensiuni...pe de o parte am impresia ca timpul zboara cu fiecare zi din liceu spre ceva ce momentan este destul de in umbra, iar pe de alta parte, in zilele cand am chef sa ma relaxez, odihnesc, bucur de ele cu adevarat, facand ceva de care sa imi amintesc cu placere, parca optiunile sunt limitate si pretuirea pe care i-o acord scade in aceeasi masura cu zilele spre sfarsitul anului scolar...


Sunt un iubitor de frumos, un sentimental, un visator si un sufletist incurabil. Imi place sa traiesc si sa gust cat de mult pot din fiecare clipa frumoasa pe care ne-o ofera viata...fiecare moment are farmecul lui, dar ceea ce este pacat este ca de multe ori nu reusim sa il gasim pentru a ne bucura la maxim de el, sau daca il gasim, circumstantele ne fac sa ne mai gandim o data la el...ce circumstante ?...sunt aceleasi pe care le stim cu totii...timpul liber putin(si in cazul in care exista, parca trece la fel de repede precum a venit, sau mai rau, poate sa treaca plictisitor de incet, fiind in simplu exemplar si parca nu iti vine sa mai faci nimic), somnul mult si anevoios, acumulat de-a lungul unei saptamani grele sau cine stie, lucrul si alte cele...


Pai cum sa nu iti vina nespemii de idei in cap cand vezi ca timpul si asa scurt, ti-a oferit o portita de acces spre relaxare si infrumusetarea starii de spirit ?...eu incerc sa il pretuiesc cat mai bine posibil, si cu toate astea...as fi vrut sa gust mai mult din farmecul acestui weekend, de care sa imi aduc aminte cu placere si care sa ma faca nerabdator sa incerc si mai multe lucruri, sa devina o pasiune...de mentionat este ca momentele cu prietenii sunt nepretuite oriunde ar fi ele...pacat insa ca sunt destul de putine...fiecare fiind cu amalgamul nostru de ganduri...


Bucurati-va de timpul vostru in cel mai bun mod posibil...nu il lasati sa fie static !...un weekend frumos in continuare si o melodie pentru cei care cunosc ce vreau eu sa spun aici:)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu