:: Basescu este presedintele meu

Titlu: Basescu este presedintele meu
Autor:: http://derscanu.net/referinte/politic/traian-basescu-este-presedintele-meu/
Poza: basescu-live1.jpg
Articol: Nu pot sa ma abtin sa nu fac o postare pe aceasta tema. Sunt roman, traiesc in Romania, si am ales un presedinte. Presedinte incapabil sau capabil, noi l-am ales. Poate nu toti, asta e clar, dar oricine ar fi castigat alegerile este presedintele acestei tari numite Romania. ......
.....Chiar nu inteleg aceasta atitudine a unor blogeri de a tot insista pe tema ca presedintele tarii in care locuiesc si a carei cetatenie o au, de fapt nu este presedintele lor. Poate ca nu il indragesc, poate chiar il urasc, poate sunt platiti de PSD, poate fac parte din PSD....

Visitor Ip: 92.86.66.55

2 comentarii:

  1. Sunt român, trăiesc în România, nu am ales şi nu voi alege să emigrez! Dar dacă tot trăiesc aici nu e normal să-mi doresc o viaţă mai bună? Şi pentru că vreau o viaţă mai bună, vreau să plece Boc, vreau să plece Băsescu, vreau să plece Udrea, Berceanu, Blaga! Înţelegi? Degeaba acuzi că cei ce sunt anti-Băsescu nu sunt români! Ba sunt şi poate chiar de 100.000 de ori mai români decât Băsescu! Român nu eşti tu poate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pasiunea nu tine loc de ratiune.

    Rezultatele nefericite ale votului dat cu inima si nu cu ratiunea le culegem astazi dupa douazeci de ani. Ziyati, poporul roman, fratii nostri, ai tai si ai mei, au vrut-o. Avem fix ceea ce meritam, nici mai mult si nici mai putin. Vina nu este a conducatorilor, ci a celor care isi aleg conducatorii. Si cum majoritatea votantilor au ales, atat majoritatea cat si minoritatea trebuie sa suporte consecintele votului lor. Eu nu pot sa ma supar pe poporul meu caci fac parte din el. Atat poate, atat are.

    Este adevarat ca de doi ani nu mai vreau sa votez, caci orice am votat timp de optsprezece ani s-a dovedit un fiasco, pentru ca toti poftitorii de putere trambiteaza schimbarea si nimeni de fapt nu o doreste de-adevaratelea.

    Degeaba ne zbatem. Pestele este imputit de la cap pana la coada. :)))
    :))))

    RăspundețiȘtergere