:: Blog nou nout

Titlu: Blog nou nout
Autor:: anelises
Poza: sigla.jpg
Articol: Stiu ca e criza si ca preferati sa luati de pe net cam orice chestie(gen torenti) cum ar fi jocuri, console, aparate de tot felul.dar nu e frumos sa downloadezi asa gratis de aceea am pentru voi un blog nou nout, ce-i drept acu sa ma laud si eu, am contribuit putin la aspectul lui, sper sa va placa.Inca nu s-a pus nimic pe el, de abia are 1 zi, dar e bine sa stiti de el.
Blogul se numeste buyshop-ro.blogspot si il gasiti aici: http://buyshop-ro.blogspot.com/
Sigur ca o sa vedeti ca bannerul meu e acelasi ca si cel de aici, dar nu-i asa..pentru ce sunt prietenii daca nu sa se ajute.Si cei care sunteti mai noi pe aici si a-ti vazut doar lucrurile personale scrise de mine, ei eu am inceput cu nebuneli de gen descrieri de jocuri si toate cele.Acum cand el a vazut ca am luat-o pe aratura, ce si-a zis? lasa ca imi fac eu blog si scriu mai profi despre toate astea.Ii doresc mult succes si sper sa se tina de treaba.
http://www.anelises.blogspot.com/

Visitor Ip: 188.27.199.86

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu