:: Chestionare

Titlu: Chestionare
Autor:: Gmx
Poza:
Articol: Azi am primit al doilea chestionar pe luna aceasta şi am fost rugaţi politicos să îl completam. Primul a fost despre corupţie iar cel de astăzi în legătură cu imaginea firmei. Am bifat ce trebuia, binenţeles, pentru că nu mai vreau să am probleme, cu toate că pixul parcă se mişca singur în altă direcţie decât cea ,,bună". Pe când mă chinuiam să ţin pixul în frâu ca să nu pună bifele unde avea chef, mă gândeam care este scopul acestor chestionare. Chiar le pasă celor de sus ce gândim noi, ce părere avem despre aia şi ailalta? Mai mult ca sigur că nu. Şi atunci? Păi trebuie să trăiască şi câteva firme ,,profesioniste" care se ocupă cu aşa ceva. Doar nu vă gândiţi că am primit nişte chestionare făcute de vre-un amator sau copiate de pe internet (cu toate că aşa lasă impresia). În fine, trebuiau cheltuiţi nişte bani de la buget, nu?

Read more: http://www.gmxul.ro/2010/06/14/chestionare/#comment-2250#ixzz0qwOoGK46

Visitor Ip: 79.113.152.131

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu