:: clamour

Titlu: clamour
Autor:: Andrei Ghiorghe Http://anndrei.ro
Poza: moartea-189x300.jpg
Articol: Poate fi ultima secunda a vietii mele. O pot alege sau pot sa ma intorc la viata anosta de pana acum. Este femeia pentru care s-a inventat cuvantul, este misterul frumusetii, este secretul placerii maxime in schimbul caruia doresc sa-mi ofer viata, este fatidica placere, vulcanicul orgasm, picatura dulce a vietii, pentru ca este insasi moartea si sub mantia ei ascunde vulgara traire pe care nu pot sa o refuz, este minunea cu care sa-mi inchei viata, este partida maxima de sex cu femeia de care ar trebui sa ma tem, dar nu de uratenia ci de rapitoarea frumusete cu care ne ademeneste sa ne aruncam lacomi in bratele ei abandonandu-ne de noi si de viata, e tarfa pe care o iubesc de la prima vedere, e cea care imi va oferi secunda de fericire si implinire, e cea care imi va oferi partida de amor in bratele ei tandre din care nu as vrea sa fug niciodata, totul pe fondul melodiei fatidicului sfarsit. Este secunda pentru care plec ignorand lacrimile celor dragi si nu am n!
ici o problema sa imi iau adio si sa abandonez o mie de iubiri, este implinirea absoluta si scopul final al vietii, este intalnirea tremuranda cu femeia desavarsita pentru care ne pregatim de-a lungul vietii fara sa stim, dorind sa lasam o impresie buna si sa nu o dezamagim nicicum sa ne refuze si sa ne abandoneze aici in viata anosta fara sa ne bucuram de clipa pentru care sa ne dam viata fara sa clipim. Si o aleg stiind ca a fost inaintea mea cu milioane de barbati celebrii si alte milioane de barbati anonimi cu care nunti mari cu preoti si alaie a avut, dar o aleg.......
din cauza continutului licentios postez aici numai atat, restul pe http://anndrei.ro

Visitor Ip: 92.55.138.148

Un comentariu:

  1. Da domnule . Este o expresie a credintei mele ca moartea este arhetipul feminin pt barbat ; lasi totul si pleci : abia astept . Motivul ascuns ar fi ca nu stiu ce am plasmuit ca arhetip feminin . Surprize ....surprize...

    RăspundețiȘtergere