Dovada ca suporterii rivali pot fi prieteni

Pe acest blog scriu 3 prieteni suporteri: unul stelist, unul dinamovist si unul rapidist.

Stiu ca pare incredibil, aproape imposibil dar este adevarat si chiar se intampla ca trei rivali de moarte sa scrie fie prieteni si chiar sa detina un blog comun. Sa va explic cum s-a intamplat:

Intr-o zi la facultate, eu stelistul si ceilalti doi prieteni, unul dinamovist convins celalalt fan Rapid inca din copilarie am inceput o conversatie interesanta despre fotbal. Fiecare ne-am sustinut punctul de vedere cu privire la meciurile din Liga Campionilor, mai exact din semifinalele acestei competitii si, nimeni nu stie cum si de ce am ajuns la vechea problema: care e cea mai buna echipa din Romania? Desi raspunsul era evident niciunul nu a recunoscut adevarul gol-golut aducand argumente, unele mai interesante altele chiar ridicole. Atunci ne-am dat seama ca ne place sa vorbim despre fotbal si ca suntem dependenti de acest sport. Dupa cateva ore de discutii captivante am lansat ideea blogului: Fotbal Addict! Numele blogului a fost o adevarata nebunie pentru ca pana am ajuns la forma finala am gasit cele mai ciudate nume, dintre care imi amintesc Offside blog, Fotbal field ori Fanball. Apoi am ajuns acasa si in aceeasi zi l-am creat, l-am botezat dar nu am stiut ca sa scriu la descriere. Dar dupa cateva ore de stors creierii am avut o revelatie si asa blogul nostru a devenit blogul scris de un stelist, un dinamovist si un rapidist, trei prieteni dependenti de fotbal si nu numai.
Ideea a prins asa ca intr-o saptamana blogul nostru a devenit legenda!
Restul e istorie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu