:: Foc

Titlu: Foc
Autor:: Andrei Ghiorghe Http://anndrei.ro
Poza: artificii-189x300.jpg
Articol: Era sambata noaptea iar eu nu mai puteam sa traiesc stiind ca tu esti inca suparata pe mine.Te-am sunat atunci, te-am luatde acasa si am mers in Herastrau pe o banca. Celor ce nu inteleg perfectiunea lumii le spun ca cearta este importanta si numai pentru dulcele moment al impacarii ce o precede. La o suta de metri, intr-un local pe malul lacului, doi tineri isi celebrau casatoria si de acolo se auzeau valsuri celebre, cantate fals, dar care armonizau cu starea noastra de acum de incantare a unei noi impacari. Ne alintam si ne iubeam acolo pe banca, cu teama de a nu mai ajunge cumva sa fim din nou despartiti si sa simtim iarasi acea arsura adanca in sufletele noastre deja ranite. Iar sufletele noastre dornice de a se impleti in sfera ideala, ne controlau trupurile infierbanatate, si fusta ta scurta putea masca perfect slitul meu descheiat prin care ieseam, si chilotei tai dati usor intr-o parte pentru ca tu, la mine in poala, cuprinzandu-ma intre picioare, si misc!
andu-te lent, sa transformi impreuna cu mine banca aceea in cel mai confortabil loc de pe pamant. Ma bucuram de tine in noaptea aceea in care racoarea incepea sa ia locul caniculei de peste zi, si suferinta despartirii era inlocuita cu maxima placere de a fi nebuni, facand dragoste cu disperarea clipei, dansand impreunati valsuri celebre care se auzeau din adancul noptii tarzii.

Traiam fiecare atingere din tine, fiecare gest, fiecare suflu al respiratiei tale, fiecare sarut , ca si cum as fi trait pentru prima data minunea iubiri carnale , si ma abandonam simturilor excitate care au pus stapanire pe mine, pe sufletul si pe trupul meu, dornic de-as fi putut sa intru in intregime acolo, prin poarta fericirii ce-mi permitea accesul in trupul tau, in adancul dorintelor tale, si-n in locul meu sincer de maxim rasfat.

De foarte multe ori orgasmul este descris ca un foc de artificii si cred in continuare ca este o comparatie reusita de cele mai multe ori. In cazul nostru focul de artificii a fost real. In fata noastra la poate o suta de metri, zeci de arficii zburau catre cer, iar oamenii din local tinand cupe de sampanie in maini au umplut parcul pana aproape de noi fericiti sa admire spectacolul luminii pe cer.

La inceput am avut tendinta de a ne speria, de a incerca sa ne oprim, dar totul a fost foarte rapid.

Faceam dragoste ascunsi sub susta ta scurta, pe o banca in parc privind relaxati focuri de artificii, inconjurati de multi oameni beti si fericiti pentru casatoria a doi tineri care atunci se iubeau. Gustam fericirea din trupul tau, cu toate simturile mele, fara sa-mi pese de lume, de nunta lor si de foc.

Dupa un timp s-au retras fara sa vada si fara sa le pese ca eu imi pansam cu esentele tale sufletul ranit de despartirea pe care a produs-o atunci o cearta ca de copii. restul pe http://anndrei.ro

Visitor Ip: 92.55.138.148

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu