:: Gestul

Titlu: Gestul
Autor:: Andrei Ghiorghe Http://anndrei.ro
Poza:
Articol: Te vad pe strada, in cafenele, in mall, in hipermarket, la magazinul din colt, te vad preocupata uneori, alteori mergand agale rapita de gandurile tale. Te vad si nu ma feresc sa te privesc atent, incercand sa-ti ghicesc gandurile, analizandu-te unori, admirandu-te, salivand la formele tale poate, sau numai incercand sa te gasesc. Esti o straina pe care o vad prima data sau tipa pe care de mult o urmaresc asteptand momentul sa o pot avea intr-un dialog.

La un moment dat privire noastre se intalnesc, iar tu, in acel moment, din reflexul feminitatii tale ridici mana in par si faci gestul acela. Gestul acela cu mana in par care verifica starea lui de bine, sau care numai mimeaza asta, sau care prin miscarea aceea discreta face ultimele retusuri unei suvite rebele ridicate de vant, gestul acela care in sufletul tau tradeaza dorinta de a arata bine in clipa in care eu te privesc.

Incarcatura acelui gest reflex este raspunsul tau limpede intr-un limbaj al trupului la toate intrebarile pe care indiscretia privirii mele le ridica. Gestul acela cu mana prin parul pe care eu niciodata nu il remarc si nici nu ii tin minte aranjamentul pentru ca tu esti mult mai generoasa in a oferi linii naturale cu care sa-mi imbeti privirea, gestul acela pentru mine are o insemnatate aparte. Si imi place ca gestul acela nu are nici o legatura cu ipostaza in care te surprind. In trening la buticul din colt sau in tinuta de terasa ori in cea de banchet,imbracata de zi, sau de seara, sau cum eu nu pot imagina, intotdeauna gestul acela reflex este acelasi urmat de privirea usor pierduta care tradeaza gandul tau care vrea sa stie exact cum arati. Iar parte fumoasa este ca nu vrei sa stii cum arati cu adevarat ci mai degraba ai vrea sa stii exact cum arati atunci in ochii si in zambetul meu.

Poate ca nu toti barbatii remarca feminitatea acestui gest care mai inainte de toate se simte cu simtul a ceea ce ne face sa fim in sufletul nostru barbati, dar eu simt ca ma hranesc uneori cu asemenea gesturi, si intreb: barbati fac un asemenea gest, sau unul similar? Sau in fata acestui gest se potriveste o reactie masculina? Si care ar fi aceea?

Visitor Ip: 92.55.138.148

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu