:: I quit match

Titlu: I quit match
Autor:: anelises
Poza:
Articol: Inainte de toate, tre sa anunt ca videoclipul este destul de agresiv, so..daca nu va plac genul asta de batai nu dati play pe el.
Aseara am vazut ca a fost bataie intre Batista si Cena dar nu am putut sa ma uit.am vazut doar ca Cena se lauda in fata lui Batista cu centura lui. Acum am cautat clipul sa vad si eu ce s-a intamplat. Cum era de asteptat Cena a castigat. Meciul trebuia sa se termine cand unul dintre ei rosteste cuvintele magice "I quit".
Acum in timp ce scriu postul inca ma uit la bataie si e destul de stransa. Cel mai nostim e tipu cu microfonul care ii tot intreaba 'vrei sa renunti?' si ei "NUU! nu ma mai intreba idiotule nu vezi ca nu pot nici sa vorbesc, cand e sa zic o sa zic eu fara sa ma intrebi tu!". Dap, e cam violent ce se intampla acolo...sper ca minorii nu-mi vor citi postul asta.
Batista il cam bate pe Cena, dar si el se lasa, si cand vine randul lui, pazea Batista!Imi place ca nu se lasa nici unul asa usor.Suna atat de frumos "no" din gura lui Cena!
No way!! Nenea Batista are frica de masina, ptiuu ce s-a speriat cand l-a urcat pe masina ca sa-l arunce, foarte tare faza. El a zis "i quit" dar Cena tot l-a aruncat...aici a facut-o din razbunare cred.Si centura ramane la Jhon Cena!! ce ma bucur.
http://anelises.blogspot.com/

Visitor Ip: 188.27.197.172

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu