:: Imi placi

Titlu: Imi placi
Autor:: Andrei Ghiorghe Http://anndrei.ro
Poza: imiplaci-anndrei.ro_-300x212.jpg
Articol: Cel mai mult imi placi cand esti stangace.Cand calci pe norisori mergand de mana cu mine si scapi pe jos trandafirul pe care tocmai l-ai primit. Si asta te face sa rosesti. Cand iti curge topingul de la ingheta pe pe barbie, sau cand ti-ai intins machiajul pe fata fara sa stii si ma privesti mirata. Imi placi cand iesim din localul in care am luat masa si ma astepti langa alta masina de aceasi culoare cu a mea. Imi placi si esti o scumpa, uneori, cand nu ai prins gluma la care toti rad , si-mi place zambetul tau luminat dupa ce ti-o explic. Imi placi cand iti uiti telefonul acasa si ma certi ca nu te-am sunat sa iti spun ca intarzii sa te iau de la terasa unde te-am abandonat cu colegele tale. Imi place cand ai vrea, dar nu stii cum, sa imi spui ca nu-ti place parfumul pe care ti l-am dat. Imi placi cand ma dai de gol la prieteni ca am fost la tine dupa ce eu le-am spus ca am fost la parinti. Imi placi cand dormi in pozitii haioase si esti ciufulita iar din camasa!
iti iese un san. Imi placi cand iti intra samponul in ochi la baie si faci o mutrita nostima incercand sa te stergi. Imi placi cand astepti reactii de la mine vrand sa iti spun cum este mancarea pe care o gatesti foarte rar. Cand te enervezi si plangi din orice nimicuri imi placi sau cand inchizi telefonul si incepi sa injuri. Imi placi iarna cand te imbeti band cu mine si esti inventiva si imi dansezi senzual imbracata in pijamalele largi. Cand ma fixezi usor speriata dimineata cand eu te degust inainte de a astepta sa te trezesti imi placi, sau noaptea,cand eu nu m-am saturat de tine dar tu nu mai poti de somn. Mai imi placi cand ma suni sa-mi spui ca nu functioneaza imprimata pe care nu ai bagat-o in priza, cand taxiul nu ajunge sa te ia pentru ca i-ai dat alta adresa, cand nu astepti sa se raceasca ceasca cu cafea apoi dai vina pe mine ca te-ai ars dar mie imi place ca trebuie sa sarut ca sa treaca. Imi placi cand imi dai sms-uri cu prostioare dulci, cand lasi boticul !
suparata ca fetele de la alta masa se hobeaza la mine, cand co!
manzi ce
va ce nu iti place si-mi iei mancarea mea, cand iti cumperi o bluza pe care sa o imbraci numai cand iesi cu mine iar eu nu o remarc, cand iti vad mici defecte pe care tu le ascunzi dar care mie mi se pare ca vin in completarea frumusetii tale, cand te enervezi ca te sarut pe nasuc, cand vin neanuntat si te gasesc cu o masca pe fata, cand te impiedici si asta te face sa te simti jenata, cand trebuie sa fugim pana acasa din club pentru ca ti-ai agatat dresul pe care in intunericul acela oricum nu-l vede nimeni, cand ma prezinti euforica noilor tale colege care devin mai incantate decat ar trebui, cand esti racita si iti curge nasul, cand iesi zburlita din mare, cand canti si nu iti iese, cand ti-e foame dar nu vrei sa recunosti, cand esti tu cea reala cu virtutile si slabiciunile tale de care eu incep sa ma indragostesc.

Visitor Ip: 92.55.138.148

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu