:: Ocnasii sint la conducerea tarii!(Pastorel Teodore

Titlu: Ocnasii sint la conducerea tarii!(Pastorel Teodoreanu 1940)
Autor:: Odorica Ion
Poza: pastorel teodoreanu.jpeg
Articol: Foto:Pastorel Teodoreanu (1894-1964).
Sint dezamegita total. Ma-am asteptat ca la art.doamnei Cristina(Romani,treziti-va !), sa gasesc peste 100 de comentarii. Dupa efervescenta comentariilor de pe acest blog, pentru lucruri neimportante, credeam ca acum se va vedea maturitatea rationalitatii gindirii, cu adevarat la situatia politica si economica a tarii, a unui intreg popor.Dar sint profund dezamnagita, ca nu a fost asa cum ma asteptam. Asa cum s-a vazut si la tv. si s-a spus ca vointa poporului, este o mamaliga rece pe care de a se mucegai, isi arata coltii peste tot.Dar nu chiar peste tot. Caci am vizitat in ultimul timp blogurile ardelenilor.Si acolo am vazut o cu totul alta atitudine responsabila, cu adevarat curajoasa. Vorba cintecului care nu se dezminte "Tu Ardeal, tu Ardeal iti sintem osteni", osteni adevarati.
Dar sa speram ca se vor trezi romanii, ca eu nu am luat mereu atitudine, apreciata mai mult in Ardeal. Nu am facut pentru mine personal. De bine de rau am o pensioara acolo, dar tinerii viitorul tarii ce vor face? Cind ne este vinduta si ultima avutie a tarii, cresc imprumuturile de miliarde de euro piedute in cine stie ce paradisuri fiscale? Si ce este mai important, ne este amanetat vitorul tarii. Si asta pentru ce ? Pentru a fi satisfacuta megalomania nemasurata a unui singur om Mi-a placut citatul spus de dimineata la tv. de un lider sindical din Pastorel Teodoreanu(1940), Se simte lipsa sarii,"ocnasii sint la conducerea tarii"(aprox.).
Da-ne doamne mintea cea de pe urma !
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
http://dariaion.blogspot.com/

Visitor Ip: 85.186.214.25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu