:: Refuz si imi bag picioarele!

Titlu: Refuz si imi bag picioarele!
Autor:: http://simioncristian.wordpress.com/2010/06/28/refuz-si-imi-bag-picioarele/
Poza:
Articol: Mă gândesc serios să îmi bag picioarele în spiritul civic şi în cel de turmă. Mă gândesc serios să îmi bag picioarele în statul român şi în guvernul ce-l patronează. Mă gândesc serios să îmi bag banii în buzunarul meu, nu în buzunarele altora. Mă gândesc serios să nu mai plătesc taxe şi impozite, să nu mai lucrez cu carte de muncă în acest stat patronat de oameni incapabili, corupţi, fară educaţie, care nu au în vedere decât propriul interes. Nu vreau să mai finanţez politicieni imbecili şi fufe zorzonate ce croşetează la teveu şi care apoi sfidează o ţară întreagă. Nu vreau să mai cotizez la bugetele de milioane de euro ale acestor idioţi. Nu vreau să mai plătesc din banii mei pentru Ministerul Sănătăţii atât timp cât dau fuga la privat atunci când am probleme, deoarce sunt tratat mizerabil în spitalele din Romania (culmea, de aceiaşi medici!). Refuz să mai contribui la un Fond de Pensii din car!
e sunt plătiţi falşi pensionaţi medical, atât timp cât părinţii mei muncesc pe brânci suferind de boli reale.

Refuz să mai fiu român în această Românie!

Visitor Ip: 188.26.62.129

Un comentariu: