:: Testul predictiv

Titlu: Testul predictiv
Autor:: http://blindoneworld.blogspot.com/
Poza: 4DE03676-2CBF-4164-AB65-45D5721DDFE9.jpg
Articol: Testul predictiv.
A venit vara,zilele sunt din ce în ce mai toride.Inevitabil,lumea se dezbracă de inhibiţii,cel mai bine văzându-se acest fapt în cantitatea de material textil purtat.
Nu văd cu ochi buni când oricare dintre cele două sexe se dezbracă exagerat în locurile publice.Sigur,nici eu nu sunt Alex Velea,ţiganul sculptat al dance-ului românesc.O primă vedere asupra unui tip dezbrăcat pe stradă îmi dă senzaţia de lucrător cu sapa sau ţigan.O primă vedere a unei femei dezbrăcate pe stradă mă situează într-o ceaţă confuză.Ştiu sigur că nu suntem în Miami sau Ibiza,îmi dau seama că este cald,dar realizez că sunt în Bucureşti,e al dracului de spurcat aerul şi pământul,iar femeia respectivă este incredibil de vulgară,având în vedere condiţiile date.Asta mă duce la clasica autoîntrebare ''de ce?'',atâta timp cât umblă cu transportul în comun,intră într-un supermarket şi tot îşi ia vată de la tarabă.Era o colegă de blogging care încuraja aşa ceva,eu nu pot să tolerez.Există atâtea moduri de a fi prezentabilă,sexy,carismatică, încât o dezbrăcată nu poate fi decât ţinta unor scopuri ce nu ţi!
n decât de gânduri carnale.Şi nu cred că persoana respectivă mai poate fi apreciată şi pentru altceva.
După cum spunea foarte bine un coleg,testul ce îl veţi găsi mai jos ar putea fi un real ajutor în stabilirea unor viitoare relaţii sociale.Pentru bărbaţi în ideea de a-şi face o idee despre posibilitatea de a întâlni o piţipoancă,iar pentru femei un barometru al lor pentru a afla cât sunt de piţipoance ele,sau cele din jur.

http://www.showbiz.ro/quiz-pitzi

Să-mi daţi şi mie rezultatele.

Visitor Ip: 188.25.68.70

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu