GALA UAD

Gala Universităţii de Arte şi Design s-a ţinut în hotelul Continental din Cluj-Napoca, pe data de 26 iunie anul acesta.
Am fost invitată de fiica mea să particip la această „ clipă de sărbătoare”, care încununa munca ei din ultimii trei ani de studiu şi creaţie. Cu multe flori şi mari emoţii, înarmată cu aparatul de fotografiat am ocupat un loc în primele rânduri şi... am imortalizat cât şi cum am putut mai bine aceste momente!
Dacă la faţa locului, în timp ce defilau pe podium manechinele purtând creaţiile fetei mele, eu într-un genunchi „prindeam clipele”, acum trăiesc încă euforia succesului.
Îmi venea să strig: CREATOAREA ACEASTA, E FATA MEA!!!
Au fost multe colecţii frumoase, îndrăzneţe şi apreciate de publicul din sală!
Dar numai colecţia Mariei a fost realizată în totalitate manual, a fost mai altfel...
Aş vrea să fiu obiectivă şi mă opresc aici, postând fotografiile care pot spune mai mult...













Fotografii făcute de mine...într-un genunchi...:))









Fotografii, făcute de amatorii din sală



Fotografie din albumul Paulei Costea, prietenă şi colegă cu Maria

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Odorica,
    nu era nevoie să elimini comentariul, aşa este... nu sunt purtabile rochiile de la parade.:))
    Eu nu mă supăr:) şi eu zic tot aşa. Dar cine ştie... poate vinde colecţia că i-a fost cerută. Acum încă savurează momentul...şi nu vinde .

    RăspundețiȘtergere