:: Naravuri securiste !

Titlu*:Naravuri securiste !
Autor:*:Odorica Ion
Poza:catuse pe net.jpg
Articol*:Atitudinea Presedinteluui tarii, fata de oamenii amariti lasati fara nimic din cauza coruptiei din tara patronate de insusi presed.tarii( despaduriri si furtul banilor pentru diguri),mi-a adus aminte de un caz pe care vi l-am mai spus de citeva ori de-a lungul anilor si nu-l repet pentru a nu va plictisi.
Atit va spun ca fiind la lab. in armata si avind o colega C. care ne tot fura banii uitati in genti sau halate la vestiar si in urma unei pinde a fost vazuta. Dar banii au disparut si nu au fost gasiti nici perchezitia corporala, nici la cea genicologica. Dupa lungi 8 ore de rugaminti a venit un securist cam la 50 de ani, de la Ploiesti si lui i-a spus. S-a facut o sedinta care a durat 2 ore in care fiecare dintre noi si-a varsat naduful pentru aceasta atitudine soldata cu pierderea banilor nostrii definitiv de-a lungul timpului. Banii au fost gasiti sub biroul facuti mici, mici de tot si bagati intr-o scobitura(nod) de la scindura de lemn.Era vorba de 100 de lei, atunci erau bani de cumpara 5 kg.carne cal.1-a.
Vreau sa spun ca dupa ce ne-am spus toate pasul si credeam ca se va solda cu o pedeapsa exemplara pentru aceasta individa, a luat cuvintul Securistul. Acesta spre uimirea noastra, nu ne venea sa credem ochilor si urechilor a intors toata aceasta mizerie impotriva noastra cu cuvinte aspre, dure, din care am iesit nu numai ciufulite ci mototlite rau. Am picat noi de vina ca nu am educat-o cum trebuie, cu toate ca mama ei era educatoare respectabila. Ca nu am luat masuri ca, sa nu faca un copil din flori si acum vream sa o aruncam in drum. A tipat la noi mai tare ca Basescu la sinistrati si ne-a infierat cu minie proletara, lipsa noastra de atitudine si educarea tinerei. A spus ca ne va sanctiona dransnic pentru a ne invata minte, sa fim atenti la educarea tinerei generatii(avea cam 28-30 de ani).
Nu ne-a sanctionat, insa pe ea mutat-o in alt loc de munca, unde era singura si nu dadea socoteala nimanui. Isi fura singura banii. Totul e bine cind se termina cu bine.Acest episod mi-a fost amintit de Basescu, cind tipa la amaritii inundatiilor din vina lui.
Au aceeasi scoala cu securistul care a venit sa ne intoarca sperantele, in mod rusinos pentru noi. Inexplicabil (dar ne gindeam atunci oare ceva .... cu se.... si am ramas cu aceeasi intrebare si acum).
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
http:singurafelina.blogspot.com/



Powered by EmailMeForm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu