Opriti macelaritul puilor de foca, ca sport barbatesc. Manifest !

ESTI MANDRU CA ESTI OM??!!


Norvegia si Canada au un nou gen de turism. Omoara pui de foca!!!! Ei numesc asta "vanatoare"  si e un sport.


Tu numesti asta SPORT??



Este acesta un SPORTIV ???





De CE?



Esti SINGURA noastra speranta !!!



Te rugam opreste asta. Acest barbarism nu ar trebui sa fie posibil in societatea noastra!


Nu ne intoarce spatele, suntem fara aparare, nu avem arme, te rugam sa ne ajuti..!!!



Stiu ca aceste imagini iti par dureroase, dar noi simtim durerea ...! Suntem macelarite de oameni nemilosi si asta se intampla CHIAR ACUM .....!!!



Ce ii da dreptul sa ne omoare. Cine e el sa decida asupra vietii si a mortii.



Ce fel de sport este acesta..?? Nu am facut rau nimanui..!! Doar inotam pe aici, acum sunt moarta..!!




Te rog sa ne ajuti, pe mine si pe prietenii mei...!!!





Poti ignora aceste imagini...?? Sa taci si sa nu faci nimik te face vinovat...!!!


Te rugam ajuta-ne...!!







Te rugam nu ne lasa singure....!!




OPRITI MACELARITUL FOCILOR

Poti lua o atitudine prin trimiterea mai departe a acestui mail la cati mai multi oameni.
Atrageti atentia asupra acestor criminali.
Va Multumesc...!!!


Scuzati-ma ca am pus acest manifest dar, era de datoria mea . Va inteleg si mie mi-a facut rau vazindu-l aseara. Odorica 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu