Dorinta

By Dee' :
Vreausa dorm in praf de stele
Sa ma-nec in zgomote de astre
Sa miros doar flori albastre
Sa ma-ndragostesc de ele.
Vreau…sa am un nor de ciocolata
Sa degust din boaba lui fierbinte
Sa ma faca sa-mi aduc aminte
Tot ce-ncepe cu “a fost odata”.
Vreau…sa ma-ntalnesc cu-o broasca
Sa ma sarute pe buze
Sa-I fiu una dintre muze
Sa-nceapa sa ma iubeasca.
Vreau…sa cant ca o privighetoare
Sa ma-nghita focul si cu vantul
Si sa ma bata pamantul
Brutal sa simt ca il doare.
Vreau…sa imi respire-n par
Sa m-otraveasca gandaci
Sa inspir carbon din maci
Si sa ma inec cu-n mar.
Vreau…sa-mi sarute un dinte
Sa excite timpul nud
Sa-mi atinga parul ud
Sa-mi dau seama ca nu minte.
Vreau…din urme sa-I adun
Sa-I desfac pielea c-un gand
Si sa-I mangai coapsa bland
Si sa facem sex nebun.
Vreau…sa vad realitate
Sa plang si sa ma lovesc
Sa-mi dau seama ca-l iubesc
Si sa uit de tot,de toate.
http://biblioteca-prafuita.blogspot.com/p/busola-blog.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu