Sex neprotejat?

Autor: Beto
Titlu: Sex neprotejat?
Se mai gaseste si aici
Articol: Ajutor....Mintea imi joaca feste, gandurile fac sex in capul meu, eu ma simt neprotejat. Ma uit in jur, nimeni sa ma sustina, ma uit in sus vad doar vise, ma uit in jos vad doar cruzime. Offf de ce am sentimentul ca trebuie sa plang? De ce mi-am impus sa nu mai plang niciodata doar daca cineva ma chinuie cu un cutit sau ceva? Si cand simt nevoia sa plang, trebuie sa-mi respect propria mea regula. Probabil nu am motive asa bine intemeiate sa plang, acum daca as plange as face-o fortat, perfect ca Gabriela Spanic in telenovele, insa eu vreau sa plang din cauza iubirii sau alte motive reale, dar sa plang cu adevarat..sa plang pana mi se rosesc ochii, sa plang si sa suspin, sa zbier daca e nevoie, sa rastorn o vaza cu flori, sa musc de perete, pur si simplu sa ma descarc.
Nici un chef de nimic nu mai am, nici sa plang, nici o incurajare, doar vise spulberate...De ce tot aud voci si nu le inteleg? De ce vad imagini si nu apuc sa aflu ce vrea sa mi se prezinte, de ce tot am vise daca nu stiu ce sa fac cu ele...
Nenorocirea ma osteneste, dar totul trece, totul se va schimba, pentru ca toti visatorii sculpteaza intr-o piatra infinita a artei, pentru ca timpul este o fiara care are nesfarsita rabdare de a inghiti totul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu