Sezonul caritatii fara cap

Nu mi-am propus sa inaugurez o analiza teve in articolele de pe 100.ro, dar asa vad ca se nimereste.
Constat ca din ce in ce mai mult sunt la moda acum voluntariatul, caritatea, stirile induiosatoare, in general sublinierea pozitivului din griul in care traim.
Craciunul oricum era prin excelenta o asemenea perioada, asa incat anul asta chiar ne-am umplut pana peste cap de cat ne-am laudat cu umanismul nostru.
Tocmai in ziua de Craciun am vazut insa si cel mai imbecil gest caritabil al perioadei. Nu mai stiu sa va spun canalul teve ce a difuzat filmuletul, va trebui sa ma credeti pe cuvant.
Era vorba de cazul unui baietel de vreun anisor, Andronic Robert Andrei, ce avea nevoie de ajutor material pentru o operatie pare-mi-se.
Cu ocazia asta Asociatia Cascadorilor a hotarat sa sprijine cauza baietelului. Foarte frumos pana aici.
N-am inteles daca au si donat bani, insa am vazut ca au organizat o demonstratie cu cateva din figurile lor.
Astfel, sub ochii unui copil de vreun an, tinut in brate de parinti, un individ a sarit de pe o cladire, altul a trecut prin foc tinandu-se de capota unei masini ... si-atat am rezistat eu sa vad.
Sincer insa, oricat de mult ai vrea sa ajuti, asta mie imi suna fie a sarlatanie (echipa de cascadori urmarind sa isi mai faca un pic de imagine prin evenimentul asta), fie a prostie naturala.
Nu cred sincer ca experimentele unor cascadori trebuie sa se deruleze sub ochii unor copii care pot ajunge sa creada ca e in regula sa te arunci de pe bloc, doar au vazut ei ca e si cool si nici nu patesti nimic!
In ritmnul asta, la Craciunul urmator, ma gandesc cum o sa arate demonstratia caritabila a Asociatiei Puscariasilor.

4 comentarii:

  1. Asa este dar, acesta este doar un singur exemplu in timp ce zilnic au fost citeva reportaje de acest gen, ca cel cu leptopul din ora in ora(parca 36 de ore)daruiti la copii care isi doreau, o farfurie de ciorba de Craciun.
    Nu stiu la anul ce va mai fi dar, stiu ca anul acesta nu s-a sfirsit inca.
    Pa,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte adevarat si asta. Am vazut si eu acea campanie. Trist in special a fost cazul unui talentat mic pianist care nu avea bani pentru un pian de calitate si care probabil isi va toci talentul in aceasta lipsa de conditii. Iar cei cu campania umanitara i-au daruit ... un laptop.

    RăspundețiȘtergere
  3. TRISTE SUNT TOATE STIRILE PREZENTATE LA TELEVIZOR, DE ACEEA CAUT SA LE IGNOR.

    RăspundețiȘtergere
  4. Spre deosebire de ALTII ,acei oameni au incercat sa faca ceva pentru salvarea acestui ingeras,nu a fost nici reclama,nici prostie sau orice altceva.A fost un gest frumos din partea acelor persoane care au incercat sa ajute asa cum au putut,nu ca voi care stati numai si comentati aiurea,in necunostinta de cauza.

    RăspundețiȘtergere