Un secret numai pentru dvs.(nu e pamflet)

Va spun un mare secret.  Urmeaza sa plec in Casablanca Maroc  pentru a-mi cunoaste viitori socrii, in vederea casatoriei mele. De un an amin acest moment fericit, dar acum nu se mai poate.Vreau sa va invit pe toti ca, din partea mea a miresei.  Viitorul sot este pe http://dariaion.blogspot.com/ Mohammed M. 30 de ani, musulman. Eu am refuzat mereu ca nu ne potrivim ,ma vedeti si pe mine acolo, din nici un punct de vedere. Dar el a spus ca s-a indragostit ca  sint cu parul blod natural si putin mai mult plinuta. Am spus ca nu am pasaport si acum sint sarbatorile si nu pot cere nici la urgente. Si daca  astept martie sa intram in shenghen nu pot pentru ca Marocul nu este cuprins.Va invit pe toti la nunta mai putin Mariana, ca ea este in stare sa-mi fure mirele in noaptea nuntii si sa-l piteasca pe facebook,  la prieteni ascunsi.
Dar sper sa se termine totul cu bine ca, mi s-a cerut sa spun adevarul daca sint blonda originala si eu am spus da, ca nu m-am vopsit niciodata si ca am sa ma mai ingras. Eu mi-am spus o singura pretentie sa nu fac nimic, toata ziua sa stau numai in pat si la calculator. S-a facut a zis. Cu o singura conditie, ca atunci cind vine acasa, sa las calculatorul si sa ma sui in pat cit pot de repede, ca are o treaba cu mine:))). Asa ca va repet sinteti toti invitatii mei ca, daca mergeti cu mine la Casablanca poate va gasiti un rost acolo ca, de aici v-a uschit  primul zbanghiu al tarii :))). Am succes la arabi in general ca,  se spune ca acolo  au catare blodele naturale si plinute.
Nu am pus poza nici a mea si nici a lui aici ,dati pe linkul de mai sus, pentru ca nu mai crede pe urma ca mai vin pentru ca ma urmareste peste tot si traduce pe google ce scriu si imi scrie romaneste destul de bine, tot asa tradus din araba pe google.. Si vedeti ca vor sa ma cunoasca socrii cu aproape 10 ani mai mici ca mine. Am hotarit sa-l aleg drept mine pe acest tinar de 30 de ani in detrimentul celor de 35, 37, 39 de ani pentru ca acestia din urma sint prea batrini pentru mine:)))
Sa nu cumva sa nu veniti toti mai putin Mariana ca, mi-l ascunde pe facebook  ca prieten ascuns. Dar eu nu am fost placut impresionarta de poezia scrisa de prietenul ascuns pe fecebook , pentru iubita lui ieri. Parca  in anumite  versuri o vede pe iubita gata de ingropaciune. De ce cit e inca in viata, sa ramina la barbat si dupa moarte cu amantul? Mai ales ca isi dau intilnire astazi ! A prevazut sfirsitul iubitei  in noaptea asta? Sau vor sa-si faca harakiri:)))
Acestea sint versurile pentru iubita la virsta senectutii, vopsita neagra si pe deasupra maritata:
Vom muri ımpreuna pentru totdeauna,
Iar cand voi ınvia,
Sa nu razi,
Daca ma iubeşti cu adevărat.

Nu uitati va invit pe toti mai putin pe Mariana ca, imi fura mirele in noaptea nuntii si il baga pe facebook ca prieten ascuns.  Va imbratisez si va sarut cu drag,
Odorica
P.S. Astept un sfat intelept de la dvs. ca SA NU IAU UN BARBAT  PREA BATRIN PENTRU MINE, 30 DE ANI :)))) JUMATATEA VIRSTEI MELE
http://dariaion.blogspot.com/ sa-mi vedeti mirele si pe mine, ne potrivim oare??? El spune ca da 100%. :))))))
Va imbratisez si va sarut pe toti cu drag,
Odorica  (nu e Cioaca:)))
Cum nu vii tu Tepes Doamne
Ca punind mina pe ei
Sa-i imparti in doua cete,
In fascişti si ın yankei?
Si-n consiliul de la ONU
Cu deasila sa-i aduni
Vietile tu sa le iei
La aceste taraturi!


P.S. Multumesc prietenului ascuns de pe Facebook de la Mariana, pentru aceasta dedicatie de ieri. Oare Mariana nu a intins prea mult coarda? (cine se aseamana se aduna).

3 comentarii:

  1. TOT CE POSTATI VOI ESTE CA UN SOS LA O MANCARE DE PESTE.FIECARE ALEGE SI APOI COMENTEAZA CUM IL DUCE MINTEA.
    SA NU ASTEPTI CA CEL STRAIN SA TE ALINTE
    IUBIREA-I DUREROASA UNEORI
    AZI TE IUBESTE, DAR MAINE TOT TE MINTE
    TREZESTE-TE LA TIMP, CA SA NU MORI!

    RăspundețiȘtergere
  2. Scumpa mea, am glumit, ca eu ma tin numai de glumite din acestea. Nu crede nimic ca eu nu plec nicaieri decit la piata si la gunoi. Dar asa sint barbatii din toata lumea. Eu am spus ca am un picior de lemn si un ochi de sticla.
    Nu crede ca, eu ma tin de cioace din astea.
    Imi multumesc ce mi-ai atras atentia, dar articolul a fost ironic. De aceea ma plac multi ca fac, cioace din astea. Te imbratisez si te sarut cu drag. Si imi cer scuze daca te-am pacalit, dar numai putin. Odorica

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu am inteles deloc treaba cu facebook-ul ! Ce aveti frate toti cu facebook ? Traiti-va viata si lasati calculatorul !!!!

    RăspundețiȘtergere