4 martie 1977 (partea a 2-a)

Explicatia jos.
Dar afara era si mai rau, caci pamintul se ondula si nu imi puteam tine echilibrul.Eram si cu bratele ocupate cu eprubetele. Colegele mele tipau ca din gura de sarpe, tinindu-se de un pomisor din fata laboratorului. Erau ca pe valuri, acum intrau in pamint acum ieseau afara. Si eu am ajuns parca, intr-o mie de ani la pomisor, de ne tineam ca inecatul de un pai. De la tabloul de comanda se auzeau in mod sinistru, cum cad geamurile cu un zgomot infernal. Peretii tabloului de comanda erau din geamuri, nu din plastic si tavanul tot din geamuri pentru a lumina neoanele. Dar baietii de la tablou nu au iesit afara decit, dupa ce au oprit instalatia caci asa erau ordinele, sa nu plece in caz de calamnitati, decit dupa ce opresc instalatia ca sa nu sara in aer, poate chiar si orasul. Intr-un tirziu i-am vazut si pe ei iesind, venind spre noi si tinindu-ne toti de pomisor, ca de un pai. Dar in acest timp instal A.F.l se apleca ca o nuia si credeam ca din moment in moment, cade peste noi si ca acum nu mai avem scapare. Putin mai departe sfera de hidrogen, salta ca o minge jucata pe picior de un copil. Stiam ca era cea mai periculoasa si poate rade orasul Ploiesti de pe fata pamintului. Totul era sinistru, parca era sfirsitul lumii. Nu stiu cit a durat, pina s-a terminat si s-a linistit totul. Noi am tacut brusc doar Nusica, care cred ca a inebunit pe moment a zis " acum sa mergem la tabloul de comanda, sa luam laptele baietilor (care se dadea drept toxic ca si noua), caci acum nu se mai intereseaza nimeni de el". Noi nu am zis nimic si am gindit ca de frica, a inebunit Nusica. Mai tirziu, dupa nu stiu cit timp am intrat in laborator, am luat hainele si gentile si am plecat la poarta sa luam autobuzul. Acolo era zarva mare, fiecare povestea ce a patit si am plecat in sfirsit, cu mare in tirziere. La gara de sud am ajuns si am plecat spre casa pe jos. In strada ma astepta Fane si copii ingrijorati,ii prinsese cutremurul pe strada, veneau de la soacra-mea si erau aproape de casa. Mi-au spus ca au mers pe mijlocul drumului.Acasa in vitrina nu s-au spart decit citeva pahare. Asa am petrecut cutremurul din 4 martie l9777 ora 2l,2l. Capul sus, pieptul inainte !!! papapa 
Amindoua articolele: http://odorica.blogspot.com/  (am pus aici numai unul ca sa nu va plictisiti).
http://odorica-dariaion.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu