Traim in plin teatru al absurdului

Cind se va termina cu teatrul absurd in care traim noi acum,  trebuie sa facem ce nu am facut la revolutie? Trebuie sa punem mina pe libidinosii care  ne sufoaca la tv. si care spun cu o nesimtire  de remarcat, ca ne-au facut bine, tot ce fac este pentru binele nostru. Si mai ales Marilyn Monroe(hai sictir) de plescoi,  Piticul Mincinos si  Piratul betiv.
Trebuie sa ii maturam si apoi sa incepem curatenia generala. Bagati la puscarie si confiscarea averilor. Sa vada si ei ce inseamna sa traiesti in saracie, cu banii pe de o geanta  sa traiesti un an. Toate facilitatile de care se bucura ei,  inclusiv viata pe care o duc, sint platite de noi. Sa se termine cu acest teatru absurd  trait de noi , mintiti in fata si umiliti, prostiti, indobitociti pina la a da un vot, pentru o galeata de plastic goala.
Acesti banditi alesi de noi conducatori de tara, trebuiesc  urgent pusi sa plateasca, pina nu vom ajunge  sa pastem iarba,  ca taranii in vremea regelui Soare Ludovic al XIV-lea,  care a spus :"Statul sint eu!!!". Banditii de acum spun tara sintem noi !!!!! Dar asta de intimpla la sfirsitul anilor 1600 si inceputul anulilor  1700. Dar noi, cum am fost adusi in 2 ani si mai ales in ultimul an?
Am zis mereu ca prima si cea mai mare gresala au facut-o profesorii, cind au tacut si au acceptat la 1 apr. 2009 sa nu li se dea  cei 50 % din salariu votati in parlament. Puteau sa inghete anul scolar, sa li se alature si ceilalti salariati si pensionari,sa puna de o greva generala si asa  nu mai era ales Basescu si camarila lui.Daca erau lucrurile luate in serios nu s-ar fi ajuns aici. Dar  ????? Ne-am culcat cu totii pe urechea aia bleaga si uite unde am ajuns ! Dar nu am muscat tarina inca si pooarte se va intoarce roata si ei vor fi nevoiti, cei care fac totul pentru binele nostru, sa muste tarina temnitelor si sa ajunga saraci lipiti.
Asa bine  nu dorim nici la dusmani. Curaj. Viitorul este al nostru, il putem schimba numai pocnind din degete,  numai sa vrem. Contati pe mine ca voi ajuta si eu cu ce pot !!!! :)))
P.S. Ma uit la Min.Muncii (pirit) cum i se umfla capul de la o zi la alta ca unui porc de 200 kg. Mai  este putin si nu i se mai vede nasul. Nu mai este  cel ce nu stia nimic, acum are tupeu si da pe goarna tot ce a fost pus sa spuna, cu un  tupeu nemarginit. Iti vine sa spargi televizorul nu alta. Ce cumsecade sintem noi, ne dam mincarea de la gura, sa ii vedem bine hraniti. II ingrasam ca pe porci !!!! Am vrut sa fie un Pa..., dar iar nu am reusit.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
http://odorica.blogspot.com/

2 comentarii:

  1. usurel ca sa nu alunecam ... tinerii , deschiderea constiintelor - prioritate maxima ....

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar la tine ma gindeam cind scriam acest articol. Ma gindeam la ce vei gindi tu, despre mine :)
    O zi buna,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere