“Când l-a văzul, i s a lăcut milă de el” (Luca 10:3)

“Când l-a văzul, i s a lăcut milă de el” (Luca 10:3)

Preotul şi levitul din povestirea bunului samaritean au văzut starea omului aflat pe moarte, dar bunul samaritean a arătat miiă şi a făcut ceva. Aşadar întreabă-te: “am devenit prea rece ca să-mi pese sau prea ocupat ca să fiu deranjat?” Există atâta nevoie în jurul nostru şi – Dumnezeu ştie – nu o putem împlini. Dar care sunt nevoile pe care Tu eşti chemat să le împlineşti? Data viitoare când vezi Armata salvării că vinde „Strigătul de război” şi că primeşte donaţii, adu-ţi aminte cum a început totul. A existat un cuplu ce a locuit în Londra acum 155 de ani. În primii lor zece ani acolo, William Booth a fost în impas: ce il chema Dumnezeu să facă? Într-o zi, soţia lui, Catherine, învăţătoare, a fost chemată să vorbească la un eveniment local. În timp ce se aflau acolo, William s-a dus să se plimbe prin mahalalele din East End. Tot a cincea clădire era un bar. Majoritatea aveau trepte la tejghea pentru ca şi copilaşii să poate ajungă să-şi comande gin. În acea seară i-a spus lui Catherine: “Mi se pare că aud un gas care-mi spune: “Unde să mergi ca să găseşti aşa păgâni ca aceştia şi unde este o nevoie aţa de mare pentru ca tu să lucrezi la împlinirea ei?” Draga mea mi-am găsit menirea!” Mai târziu în acel an, 1865, acei cuplu a deschis Misiunea creştină din estul Londrei în mahalalele Londrei. Viziunea lor de viaţă a fost să meargă la cei căzuţi şi lăsaţi pe dinafară pe care alţi creştini i-au ignorat. Această viziune simplă a doi oameni a pus bazele Armatei Salvării, care lucrează prin trei milioane de oameni în 91 de ţări. Acum opreşte-te şi întreabă-te: „Am eu compasiune pentru alţii?”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu