VREAU IN GRECIA, SA FIU SI EU IN FALIMENT CU PESTE 2.000 euro pe luna

De neimaginat. Zilnic opozitia imi da prilejul sa vad, cit sint de departe de realitate si implicit fata de noi toti,  acest popor cu o soarta nemeritata. Auzeam pe imberbul sef al PSD care spunea calm, ca toata schimbarea politica din tara noastra si a vietii noastre trebuie sa se faca legal la alegeri, nu prin manifestatii si prin violenta.  Acest imbecil nu se mai face bine? Parca acum o luna zicea ca nu si-a propus sa cistige alegerile din 2012. Cu asa timpiti  la  virful opozitiei, cu seful Partidului Con servator, care acum 3 zile zicea ca nu-l intereseaza Blejnar si cu seful Partidului Liberal, Crinuletul nostru scump,  la care nu se mai termina luna de miere transformata in ani, in strainatate pe tot mapamondul pe banii nostrii si in fruntea  absenteistilor din Parlament, nu vom ajunge nicaieri. Cu acesti imbecili unde o sa ajungem ?  Toata ziua se arata ca Grecia e in faliment. Vreau si eu sa traiesc ca in Grecia cu  14 salarii pe an si pensia de peste 2.000 euro. Vreau ca la ei, mai ales ca am vazut la tv. ca nu platesc nici impozite. Cred ca si ultimul oligofren din tara noastra,  a inteles ca  in Grecia se traieste cu salarii si pensii, 14 pe an, mai mari de 10-11 ori(minim) decit in tara noastra.VREAU IN GRECIA SA FIU SI EU IN FALIMENT. :)))))(placut si nevisat la noi in tara). Nu-i lasa  tarile  dezvoltate din Europa si America de izbeliste, la da acum 100 de miliarde de euro. Trai Neneaca pe banii Babachii:))
Curaj !!! In noi sta puterea de a ne schimba soarta !!!

2 comentarii:

  1. DESPRE GRECIA AS FI SPUS MULT MAI MULTE...DEOARECE AM SURSE SIGURE, DAR INCERC SA MA OPRESC AICI...AFIRMATIA FACUTA DE TINE ESTE ADEVARATA...

    RăspundețiȘtergere
  2. De aceea am si scris. O seara frumoasa,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere