Am apucat la angajare generatia care, a lucrat in timpul razboiului !

Bombardarea Ploiestiului 1 aug.1943

Asa este, sint o norocoasa, caci la angajarea mea in 1966 am gasit inca in serviciu generatia care a lucrat in Raf.Brazi in timpul razboiului, adica  cum se zice in timpul ocupatiei germane. Am scris acum citiva ani despre acest subiect.
Am vazut la tv. ca se spune ca, cruzimea manifestata fata de poporul nostru de actualii conducatori alesi, este cea mai dura din istoria noastra. Nici o armata de ocupate, la noi au fost 3 dupa stiinta mea, plus turcii  nu s-a  purtat asa urit cu noi, pentru a ne distruge.
Cu mina pe inima va spun ca  discutind cu  oamenii in instalatii datorita muncii mele stiti  doar, ca am scris mereu, am aflat de la ei, spus cu o jumatate de gura si cu promisiunea ca nu am sa spun la nimeni niciodata, ca.... Dar acum au trecut multi ani, ca mai bine ca sub ocupatia germana nu au dus-o niciodata. Salarii  foarte frumoase,  mincare pentru ei si pentru familiile de acasa, compuse din sotie casnica si  de la 5 copii in sus, porc de Craciun, miel de Paste,  impreuna cu imbracarea familiei toata din cap pina in picioare, cu haine noi de iarna si de vara de cea mai buna calitate, impreuna cu incaltaminte de iarna si de vara si  pachete cu dulciuri, adica cutii mari(kg) cu ciocolata si kandel, acele bucati  ca  sticla  colorata in bleu pal sau alb.
Stiu ce o sa spuneti cum mi-ati mai spus si alta data ca, nemtii aveau interes sa producem pentru razboi. Dar cind conducerea unei tari nu are nevoie de popor? Asta este societatea ca, daca ii distrugi pe toti, ii bagi in pamint ce faci? Cum mai infloreste tara? De unde ar mai fura ei daca, aici ar fi teren arid fara oameni? Cred ca atitudinea lor  se datoreaza unui comportament   de dezaxati, oameni bolnavi care,  din prostie si nestiinta au fost alesi sa ne conduca.  Atit am vrut sa va spun si spun adevarul, am auzit asta  din gura lor, a  celor care au trait si au muncit sub ocupatia germana.
Nimic nu ma face sa-mi schimb parerea. Curaj !!!! Puterea de a schimba aceasta situatie se afla numai in noi. Numai sa vrem !!!Contati pe mineeeeeee.
Ma uit cum moderatorii sint mirati ca Pres.Basescu  de citiva ani spune ca, baietii destepti  de peste tot, dar mai ales din energie sint favorizati. Dar nu intelege nimeni in tara asta ca, face special pentru ai atentiona sa cotizeze gras ca, altfel trimite controlul la ei si ajung la zdup? Ce este asa greu de inteles ca,  nu patesc nimic? Pentru ca urgent COTIZEAZA GRAS la PD-L si BASESCU !!!!
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu