Schimbarea Liniei Temporale a Planetei Pamint !

Numele meu complet este Inelia del Pilar Ahumada Avila, şi eu sunt, de asemenea, cunoscută sub numele de Inelia Benz.

M-am născut în Chile în 1966, din părinţi foarte activi politic. Părinţii mei l-au susținut deplin, şi au fost apropiați de preşedintele Allende, care a fost răsturnat în timpul unei violente lovituri de stat în 1973. Ce a urmat, a fost ruperea şi devastarea familiei noastre. În cele din urmă cu toţii am părăsit ţara, şi eu am crescut în Anglia.

În timpul anilor '90, m-am mutat, împreună cu primul meu soţ şi trei copii, la Dublin, Irlanda, unde m-am dus la colegiu pentru a absolvi Ştiinţele Comunicării. De-a lungul şederii mele în Irlanda am fost un lider de grup budist activ - o practică pe care am făcut-o timp de 14 ani şi aș recomanda-o pentru oricine dorește o practică zilnică puternică.

După aceasta m-am mutat în diverse ţări şi m-am implicat ca asistent al Lucratorilor Luminii și Luptătorilor Luminii în munca lor, şi nu în ultimul rând, în explorarea şi investigarea a ceea ce face pe planetă „partea întunecată”. De asemenea, am conceput şi investigat instrumente şi practici care sunt rapide şi eficiente în creşterea gradului de conştientizare şi ale vibraţiilor persoanelor fizice şi a planetei. Călătoria nu a fost lipsită de pericolele sale şi lovituri dureroase, dar a meritat în întregime.

În ianuarie 2010, am primit o solicitare din partea la „Sursei” de a ieşi în public, lucru pe care l-am făcut. Această misiune a devenit din ce în ce mai importantă la începutul acestui an (2011), după o altă cerere de la Sursă, am facut echipă cu Bill Ryan şi de atunci m-am lansat în activitatea publică împreună cu el.
http://intreadevarsiiluzie.blogspot.com/



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu