Un banc... sec...

Un barbat intra intr-un local si vede deasupra barului un afis mare pe care scrie asa: “Sandwich cu branza – 0.99 centi; sandwich cu pui – 1.50 euro; sex manual – 20 euro.”
Dupa ce se uita cati bani are in portmoneu, barbatul merge la una din cele trei barmanite foarte sexi.
“Da!” spune aceasta zambind provocator, “Va pot ajuta cu ceva?” 
“Ma intrebam”, sopteste barbatul, “tu esti cea care face sex manual?”
“Daaa”, raspunde aceasta cu o voce extrem de senzuala, “intr-adevar eu sunt!” 
Barbatul continua: “Bine, atunci du-te si spala-te pe maini, eu vreau un sandwich cu branza!” 
**

5 comentarii:

  1. Am de toate felurile(sunt pe alte bloguri) ! Dar am ales pe cele mai incitante, ca sa nu se plictiseasca cititorii :) O zi frumoasa, Odorica:)

    RăspundețiȘtergere
  2. tare de tot...ma asteptam la orice deznodamant, dar nu asa...felicitari!!!!
    Cu drag, Maria

    RăspundețiȘtergere
  3. sec insa foarte tare :))) cica bine dute spalate pe maini =)))) imi place bancul, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc pentru apreciere. Dar pentru respectarea adevarului, acestea sunt din bancurile primite zilnic de mine. Si cand am timp le pun pe alte bloguri. De acolo cand aici sunt articole mai dure, ca sa indulcesc blogul mai pun si cate un banc :)
    O zi calma, Odorica

    RăspundețiȘtergere