Bancuri......



Si vreti sa spuneti ca sotul dumneavoastra s-a spânzurat? O întreaba judecatorul pe tânara vaduva.
-Da, domnule judecator, raspunde aceasta.
-Si cum explicati atunci multimea de cucuie pe care le are?
-S-a spânzurat cu un elastic...

De ce te plimbi prin benzinarie?
- Vreau sa ma las de fumat.

- Nepoate cum ziceai ca il cheama pe neamtu ala care imi tot ascunde lucrurile prin casa?
- Alzheimer, tataie.

De cand a inceput sa ninga, nevasta-mea sta non-stop si se uita pe geam.
Daca se inteţeşte cred ca-i dau drumul in casa...

Intr-o farmacie, patronul vede un tip rezemat de perete. Il intreaba pe vanzator:
-Ce-i cu tipul ala? Ce are?
Vanzatorul:
- A venit sa-i dau ceva pentru tuse. N-am gasit siropul de tuse, asa ca i-am dat o sticla de laxativ
Patronul:
- Esti tampit! Cum sa-i dai laxativ pentru tuse?
Vanzatorul:
- Ooo, uita-te la el! Ii este frica sa mai tuseasca!


2 comentarii:

  1. Dar observ ca va plac bancurile nu alta, felicitari pentru selecti, chiar stiti cum sa puneti putin umor in cuvinte cand alegeti un banc, m-ati facut sa rad putin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru comentartiu! Primesc zilnic zeci de bancuri si caut si eu cateva mai vesele, sa nu plictisesc cititorii. O zi plina de sens, Odorica

    RăspundețiȘtergere