Am fost BARBAT


“Am fost BARBAT, am devenit FEMEIE si vreau sa fiu din nou BARBAT”

autor: FrontPress 30.10.2012
“Nu stiu ce vreau sa fiu si asta m-a dat peste cap”. In spatele acestor cuvinte se afla o poveste halucinanta, care a dus-o pe aceasta adolescenta de 18 ani de doua ori in pragul sinuciderii.
In ultimul an, Ria Cooper, 18 ani, din Marea Britanie, a urmat un tratament hormonal complicat pentru a se transforma din barbat in femeie, potrivit The Mirror.
S-a nascut baiat si se numea Brad, dar inca din copilarie si-a dorit sa fie fata. Se imbraca tot timpul cu hainele surorii mai mari cu trei ani decat el si se dadea cu rujul mamei. Colegii de scoala l-au marginalizat din cauza comportamentului sau si au ras tot timpul de el strigandu-l “homosexualul”. In adolescenta a ajuns la concluzia ca s-a nascut cu sexul gresit si ca trebuia sa devina femeie.
Asa se face ca la varsta de 17 ani a inceput un tratament hormonal sub asistenta psihiatrica pentru a deveni femeie, devenind cea mai tanara persoana din Marea Britanie care a urmat aceasta procedura. Si-a schimbat numele devenind Ria, intre timp i-au crescut sanii, se imbraca elegant si se machiaza. Pe scurt, Ria a devenit o femeie atragatoare, asa cum si-a dorit.
Acum cateva saptamani s-a programat pentru operatie de schimbare de sex, in luna ianuarie a anului viitor. Dar intre timp ceva s-a schimbat. “Am crezut ca voi gasi iubirea, dar nu a fost asa. Barbatii ma considera foarte atragatoare, dar cand afla tot adevarul despre mine imi intorc spatele. Am avut cateva relatii, dar am fost folosita. In disperarea mea de a gasi pe cineva care sa ma iubeasca chiar am ajuns sa ma prostituez, crezand ca intre multipli parteneri voi gasi un barbat care sa ma accepte asa cum sunt, dar n-a fost asa”, a povestit Ria.
Din cauza lipsei de afectiune pe care a simtit-o in ultimul an, dar si din cauza faptului ca a fost practic abandonata de familie care nu i-a inteles decizia, Ria a cazut intr-o depresie adanca si a incercat sa se sinucida de doua ori. Prima data a luat pastile, iar a doua oara si-a taiat venele, avand norocul sa fie descoperita in ultimul moment de cunostinte.
Ria vrea acum sa redevina barbat si deja si-a intrerupt tratamentul hormonal. “Eu practic nu mai stiu ce vreau sa fiu. Cred ca solutia este sa devin barbat homosexual, as avea mai multe sanse sa-mi gasesc un partener”, a spus Ria.
Medicii spun ca in cateva luni Ria ar putea sa redevina barbat, pentru ca sanii i se vor retrage si ii va creste din nou barba daca nu mai urmeaza tratamentul. De pe Stirile Pro TV 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu