Incidentul din Militari

Incidentul din cartierul Militari se poate repeta oricand!

autor: FrontPress 26.11.2013

arme interlopiCeea ce s-a întâmplat în cartierul Militari din Bucureşti nu este un caz singular. Cine a trecut prin Capitală a avut experienţe asemănătore cu clanurile de interopi şi ţigani care stăpânesc strada în Bucureşti. Deşi capitală a unui stat UE, Bucureştiul este o cloacă de interlopi şi ţigani care fac legea pe stradă.
La o banală coadă în Militari două ţigănci însoţite de tatăl lor s-au băgat în faţă, tipic şi specific Bucureştiului. Şi eu am păţit un lucru asemănător când am încercat să cumpră ceva în Capitala noastră dragă. Obrăznicia interlopilor în cârdăşie cu poliţia şi politicienii este o emblemă nefericită a Capitalei. În Militari profesorul universitar şi fiica sa au avut ghinionul ca incidentul cu ţiganii de la coadă să se finalizeze nu numai cu o bătaie, ci cu împuşcături. O tânără de 23 de ani care a luat apărarea tatălui agresat a fost împuşcată de un interlop din clanul Cămătarilor în ochi, pierzându-şi vedere şi fiind mutilată pe viaţă. Cred că tată ei, profesorul universitar regretă acum amarnic că nu le-a lăsat pe ţigănci şi pe interlopi să se bage în faţă. În România unde ţiganii şi interlopii fac legea e deja periculos să încerci să fi civilizat. Poliţia şi judecătroii sunt pe o mână cu interlopii la Bucureşti, iar românii au ajuns să mai fie în siguranţă pe stradă.
Dar să nu blamăm numai Bucureştiul. La Timişoara clanurile ţigăneşti, în frunte cu Cârpaci, au pus stăpânire pe oraş şi au cumpărat centrul istoric pe o mână cu fostul primar. La Cluj-Napoca am asistat săptămâna trecută la un incident asemănător, datorită lipsei vigilenţei poliţiei locale. În jurul orei 14.30, am lăsat în maşina parcată la Universitate o geantă şi m-am îndreptat pe str. IC Brătianu spre Librăria Librarium de pe Eroilor să cumpăr o carte de George Orwell. La un moment dat un grup de cinci tineri ţigani, dintre care doi mai în vârstă cu mutre de recidivişti, în plin centrul Clujului au agresat o tânără trecătoare. Au apucat-o de braţ şi au prins-o de fund cu mâinile. Fata speriată, care cred că era studentă, a luat-o la fugă. Ca tată de fată am fugit spre locul incidentului, dar când am văzut că un ţigan avea un briceag în mână m-am retras. Nu era nimeni pe stradă. Am încercat să dau de un poliţist local pe B-dul Eroilor, dar nu am văzut niciunul. Dacă în centrul Clujului, ziua în amiaza mare se întâmplă astfel de lucruri reprobabile, oare ce o fi seara, când unei fete îi e teamă să se plimbe pe stradă. Mă gândesc cu groază la faptul că oraşul nostru este capitală Culturală a Tineretului în 2015, unde turiştii care vor veni vor fi agresaţi de interlopi sau vor asista la incidente ca cel sus-menţionat. E aproape o modă la noi românii ca poliţiştii locali să stea la vedere, după autorităţi: primar, preşedinte de consiliu judeţean, prefect, să pună amenzi pe maşinile parcate greşit, ca să-şi justifice salariul, dar când cetăţenii au nevoie de ei în incidente cu interlopii se fac nevăzuţi. Sincer prefer un Cluj-Napoca ca un oraş sigur şi civilizat decât o capitală culturală de propagandă comunistă şi de imagine pentru politicieni, în care interlopii fac legea ca la Bucureşti şi Timişoara. De Ionuţ Ţene – NapocaNews

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu